Nowy użytkownik
Mile widziany kamyk mocy (obojętnie jaki ale nie mniejszy niz normalny)
TARCZE
Wyjątkowa Niszczycielska Pawęż Zwycięstwa Zamknij
Wartość: 35 280
Ochrona: 22
Typ: Tarcza
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+5 do charyzmy (+1)
+10 do obrażeń (+5)
Wymagania:
Siła: 90
Poziom: 42
Zdrowotna Kryształowa tarcza Chwały Zamknij
Wartość: 47 600
Ochrona: 45
Typ: Tarcza
+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha
+12 do żywotności (+1)
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 146
Poziom: 70
HEŁMY
Niszczycielski Kaptur kolczy Kreatywności Zamknij
Wartość: 12 240
Ochrona: 9
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+1 do taktyki (+1)
+3 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Zwinność: 48
Poziom: 24
Dobry Niedźwiedzi Szyszak Uczciwości Zamknij
Wartość: 24 786
Ochrona: 14
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+9% do odporności na magię ciała (+1%)
+15 do obrażeń od magii ciała (+5)
+7 do charyzmy (+1)
+3 do szczęścia
Wymagania:
Zwinność: 81
Poziom: 45
Życiodajny Okularowy hełm Chwały Zamknij
Wartość: 15 480
Ochrona: 14
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+8% szybkości regeneracji życia (+1%)
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 80
Poziom: 43
Dobra Ognista Łebka Celności Zamknij
Wartość: 30 355
Ochrona: 20
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+9% do odporności na magię ognia (+1%)
+15 obrażeń od magii ognia (+5)
+7 do celności (+1)
Wymagania:
Zwinność: 107
Poziom: 62
Cesarski Złotogłowiowy turban Mnichów Zamknij
Wartość: 28 560
Ochrona: 16
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+9 do charyzmy (+1)
ceny w sklepie niższe o 5%
+8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 108
Inteligencja: 135
Poziom: 70
BUTY
Dobre Stałe Wojenne buty Wampirów Zamknij - SPRZEDANE
Wartość: 22 325
Ochrona: 10
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+16% do odporności na magię ognia (+1%)
+3.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Siła: 79
Poziom: 48
Sowie Czarnoksięskie sandały Błyskotliwosci Zamknij
Wartość: 39 304
Ochrona: 9
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+10 do wiedzy (+1)
+5 do charyzmy (+1)
+6 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Wiedza: 126
Inteligencja: 157
Poziom: 80
Niszczycielskie Płytowe buty Piekieł Zamknij SPRZEDANE
Wartość: 31 008
Ochrona: 10
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+20 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania:
Siła: 93
Poziom: 57
Kościelne Czarnoksięskie chodaki Piekieł Zamknij
Wartość: 23 120
Ochrona: 5
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+14% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
+15 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania:
Wiedza: 78
Inteligencja: 97
Poziom: 50
PASY
Wyjątkowy Eteryczny Kościany pas Wampirów Zamknij
Wartość: 41 150
Ochrona: 14
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+8 do zwinności (+1)
+2.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Zwinność: 115
Poziom: 70
PANCERZE
Wyjątkowa Powstańcza Skórznia Chwały Zamknij
Wartość: 55 439
Ochrona: 49
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+14 do odporności na magię ognia
+14 do odporności na magię wody
+14 do odporności na magię ziemi
+14 do odporności na magię powietrza
+14 do odporności na magię ciała
+14 do odporności na magię ducha
+9 do sprytu (+1)
+7 do charyzmy (+1)
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 55
Dobra Mroźna Ćwiekowana skórzana zbroja Szpiega Zamknij
Wartość: 45 900
Ochrona: 68
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha
+9% do odporności na magię wody (+1%)
+30 do obrażeń od magii wody (+5)
+7 do sprytu
+2 do szczęścia
Wymagania:
Zwinność: 144
Poziom: 75
Wyjątkowa Nordycka Przeszywanica Sylfów Zamknij
Wartość: 42 840
Ochrona: 45
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+13 do odporności na magię ognia
+13 do odporności na magię wody
+13 do odporności na magię ziemi
+13 do odporności na magię powietrza
+13 do odporności na magię ciała
+13 do odporności na magię ducha
+8% do odporności na magię powietrza (+1%)
+15 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+20% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 97
Poziom: 50
Solidna Jedwabna tunika Koncentracji Zamknij
Wartość: 26 220
Ochrona: 26
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+15 do odporności na magię ognia
+15 do odporności na magię wody
+15 do odporności na magię ziemi
+15 do odporności na magię powietrza
+15 do odporności na magię ciała
+15 do odporności na magię ducha
+6 do ochrony (+3)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Wiedza: 72
Inteligencja: 90
Poziom: 46
RĘKAWICE
Wyjątkowe Barbarzyńskie Kryształowe naramienniki Opatów Zamknij
Wartość: 54 149
Ochrona: 31
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
-5 do taktyki
-5 do sprytu
+9 do siły (+1)
+17 do żywotności (+1)
+17% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 126
Poziom: 79
Powstańcze Guślarskie jedwabne rękawice Oświecenia Zamknij
Wartość: 29 836
Ochrona: 17
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+10 do sprytu (+1)
+11 do charyzmy (+1)
+11 do wiedzy (+1)
Wymagania:
Wiedza: 114
Inteligencja: 143
Poziom: 74
Dobry Pozłacany Czarnoksięski jedwabny manipularz Kreatywności Zamknij
Wartość: 28 853
Ochrona: 12
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+7 do odporności na magię ognia
+7 do odporności na magię wody
+7 do odporności na magię ziemi
+7 do odporności na magię powietrza
+7 do odporności na magię ciała
+7 do odporności na magię ducha
+11% do odporności na magię ducha (+1%)
+15 obrażeń od magii ducha (+5)
+3 do taktyki (+1)
+3 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Wiedza: 81
Inteligencja: 101
Poziom: 52
Wyjątkowe Stałe Husarskie naramienniki Ziemi Zamknij
Wartość: 19 783
Ochrona: 15
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+20% do odporności na magię ognia (+1%)
+8% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 74
Poziom: 46
Duchowe Kościane rękawice Zaświatów Zamknij
Wartość: 30 643
Ochrona: 19
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na MA (+0.2%)
+25 obrażeń od magii ducha (+5)
Wymagania:
Zwinność: 99
Poziom: 63
Wyjątkowe Stabilne Husarskie naramienniki Sylfów Zamknij
Wartość: 22 256
Ochrona: 15
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+15% do odporności na magię powietrza (+1%)
+16% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 74
Poziom: 46
SPODNIE
Dobra Botaniczna Guślarska aksamitna hakama Sylfów Zamknij
Wartość: 30 274
Ochrona: 19
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+19% do odporności na magię ziemi (+1%)
+19% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 113
Inteligencja: 141
Poziom: 73
Inkrustowane Warstwowe bigwanty Mnichów Zamknij
Wartość: 17 817
Ochrona: 16
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+20% do odporności na magię ducha (+1%)
+9% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 58
Pokutne Kryształowe nakolanniki Zamknij
Wartość: 12 240
Ochrona: 13
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+15% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 83
Poziom: 45
PIERŚCIENIE
Gwiezdny Sygnet Fal Zamknij
Wartość: 37 120
Typ: Pierścień
+90 punktów many (+10)
+2 do szczęścia
+20 obrażeń od magii wody (+5)
Wymagania:
Poziom: 58
Niszczycielski Sygnet Zamknij
Wartość: 28 800
Typ: Pierścień
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Poziom: 72
Smoczy Pierścień Oceanu Zamknij
Wartość: 41 952
Typ: Pierścień
+7 do siły (+1)
+25 obrażeń od magii ognia (+5)
+22% do odporności na magię wody (+1%)
-5% do odporności na magię ognia
Wymagania:
Poziom: 69
Więzienny Sygnet Żywotności Zamknij
Wartość: 36 480
Typ: Pierścień
+10 do sprytu (+1)
+7 do taktyki (+1)
-8 do charyzmy
+16 do żywotności (+1)
Wymagania:
Poziom: 76
Zdrowotny Sygnet Mnichów Zamknij
Wartość: 42 432
Typ: Pierścień
+10 do żywotności (+1)
+8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania:
Poziom: 78
AMULETY
Ognisty Talizman Wojny Zamknij
Wartość: 42 636
Typ: Amulet
+10% do odporności na magię ognia (+1%)
+25 obrażeń od magii ognia (+5)
+15 do obrażeń fizycznych (+5)
+4 do taktyki (+1)
Wymagania:
Poziom: 66
Niezwyciężony Wisior Celności Zamknij
Wartość: 37 088
Typ: Amulet
dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+6 do zwinności (+1)
+7 do celności (+1)
Wymagania:
Poziom: 61
Karłowaty Naszyjnik Błyskawic Zamknij
Wartość: 29 376
Typ: Amulet
-3 do siły
+12 do charyzmy (+1)
+5 do zwinności (+1)
+15 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania:
Poziom: 72
Ostatnio edytowany przez senbonzakura (2009-01-12 13:24:45)
Offline