Forum Sojuszu [UVM] Umbra Vis Morbus

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

  • Index
  •  » Sprzedam
  •  » cena na kazdy przedmiot 1 kamieni mocy (normalny lub wielki)

#1 2009-01-12 11:40:07

senbonzakura

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-07-20
Posty: 4
Punktów :   

cena na kazdy przedmiot 1 kamieni mocy (normalny lub wielki)

Mile widziany kamyk mocy (obojętnie jaki ale nie mniejszy niz normalny)


TARCZE

Wyjątkowa Niszczycielska Pawęż Zwycięstwa Zamknij

Wartość: 35 280
Ochrona: 22
Typ: Tarcza

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha


+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+5 do charyzmy (+1)
+10 do obrażeń (+5)


Wymagania:
Siła: 90
Poziom: 42

Zdrowotna Kryształowa tarcza Chwały Zamknij

Wartość: 47 600
Ochrona: 45
Typ: Tarcza

+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha


+12 do żywotności (+1)
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)


Wymagania:
Siła: 146
Poziom: 70

HEŁMY

Niszczycielski Kaptur kolczy Kreatywności Zamknij

Wartość: 12 240
Ochrona: 9
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha


+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+1 do taktyki (+1)
+3 do inteligencji (+1)


Wymagania:
Zwinność: 48
Poziom: 24

Dobry Niedźwiedzi Szyszak Uczciwości Zamknij

Wartość: 24 786
Ochrona: 14
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha


+9% do odporności na magię ciała (+1%)
+15 do obrażeń od magii ciała (+5)
+7 do charyzmy (+1)
+3 do szczęścia


Wymagania:
Zwinność: 81
Poziom: 45

Życiodajny Okularowy hełm Chwały Zamknij

Wartość: 15 480
Ochrona: 14
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha


+8% szybkości regeneracji życia (+1%)
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)


Wymagania:
Siła: 80
Poziom: 43

Dobra Ognista Łebka Celności Zamknij

Wartość: 30 355
Ochrona: 20
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha


+9% do odporności na magię ognia (+1%)
+15 obrażeń od magii ognia (+5)
+7 do celności (+1)


Wymagania:
Zwinność: 107
Poziom: 62

Cesarski Złotogłowiowy turban Mnichów Zamknij

Wartość: 28 560
Ochrona: 16
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha


+9 do charyzmy (+1)
ceny w sklepie niższe o 5%
+8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)


Wymagania:
Wiedza: 108
Inteligencja: 135
Poziom: 70

BUTY

Dobre Stałe Wojenne buty Wampirów Zamknij -  SPRZEDANE

Wartość: 22 325
Ochrona: 10
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha


+16% do odporności na magię ognia (+1%)
+3.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)


Wymagania:
Siła: 79
Poziom: 48

Sowie Czarnoksięskie sandały Błyskotliwosci Zamknij

Wartość: 39 304
Ochrona: 9
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha


+10 do wiedzy (+1)
+5 do charyzmy (+1)
+6 do inteligencji (+1)


Wymagania:
Wiedza: 126
Inteligencja: 157
Poziom: 80

Niszczycielskie Płytowe buty Piekieł Zamknij  SPRZEDANE

Wartość: 31 008
Ochrona: 10
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha


+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+20 obrażeń od magii ognia (+5)


Wymagania:
Siła: 93
Poziom: 57

Kościelne Czarnoksięskie chodaki Piekieł Zamknij

Wartość: 23 120
Ochrona: 5
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha


+14% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
+15 obrażeń od magii ognia (+5)


Wymagania:
Wiedza: 78
Inteligencja: 97
Poziom: 50

PASY

Wyjątkowy Eteryczny Kościany pas Wampirów Zamknij

Wartość: 41 150
Ochrona: 14
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha


+8 do zwinności (+1)
+2.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)


Wymagania:
Zwinność: 115
Poziom: 70

PANCERZE

Wyjątkowa Powstańcza Skórznia Chwały Zamknij

Wartość: 55 439
Ochrona: 49
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+14 do odporności na magię ognia
+14 do odporności na magię wody
+14 do odporności na magię ziemi
+14 do odporności na magię powietrza
+14 do odporności na magię ciała
+14 do odporności na magię ducha


+9 do sprytu (+1)
+7 do charyzmy (+1)
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)


Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 55

Dobra Mroźna Ćwiekowana skórzana zbroja Szpiega Zamknij

Wartość: 45 900
Ochrona: 68
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha


+9% do odporności na magię wody (+1%)
+30 do obrażeń od magii wody (+5)
+7 do sprytu
+2 do szczęścia


Wymagania:
Zwinność: 144
Poziom: 75

Wyjątkowa Nordycka Przeszywanica Sylfów Zamknij

Wartość: 42 840
Ochrona: 45
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+13 do odporności na magię ognia
+13 do odporności na magię wody
+13 do odporności na magię ziemi
+13 do odporności na magię powietrza
+13 do odporności na magię ciała
+13 do odporności na magię ducha


+8% do odporności na magię powietrza (+1%)
+15 do obrażeń od magii powietrza (+5)
+20% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)


Wymagania:
Zwinność: 97
Poziom: 50

Solidna Jedwabna tunika Koncentracji Zamknij

Wartość: 26 220
Ochrona: 26
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+15 do odporności na magię ognia
+15 do odporności na magię wody
+15 do odporności na magię ziemi
+15 do odporności na magię powietrza
+15 do odporności na magię ciała
+15 do odporności na magię ducha


+6 do ochrony (+3)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)


Wymagania:
Wiedza: 72
Inteligencja: 90
Poziom: 46

RĘKAWICE

Wyjątkowe Barbarzyńskie Kryształowe naramienniki Opatów Zamknij

Wartość: 54 149
Ochrona: 31
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha


-5 do taktyki
-5 do sprytu
+9 do siły (+1)
+17 do żywotności (+1)
+17% zwiększone działanie magii ciała (+1%)


Wymagania:
Zwinność: 126
Poziom: 79

Powstańcze Guślarskie jedwabne rękawice Oświecenia Zamknij

Wartość: 29 836
Ochrona: 17
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha


+10 do sprytu (+1)
+11 do charyzmy (+1)
+11 do wiedzy (+1)


Wymagania:
Wiedza: 114
Inteligencja: 143
Poziom: 74

Dobry Pozłacany Czarnoksięski jedwabny manipularz Kreatywności Zamknij

Wartość: 28 853
Ochrona: 12
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+7 do odporności na magię ognia
+7 do odporności na magię wody
+7 do odporności na magię ziemi
+7 do odporności na magię powietrza
+7 do odporności na magię ciała
+7 do odporności na magię ducha


+11% do odporności na magię ducha (+1%)
+15 obrażeń od magii ducha (+5)
+3 do taktyki (+1)
+3 do inteligencji (+1)


Wymagania:
Wiedza: 81
Inteligencja: 101
Poziom: 52

Wyjątkowe Stałe Husarskie naramienniki Ziemi Zamknij

Wartość: 19 783
Ochrona: 15
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha


+20% do odporności na magię ognia (+1%)
+8% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)


Wymagania:
Zwinność: 74
Poziom: 46

Duchowe Kościane rękawice Zaświatów Zamknij

Wartość: 30 643
Ochrona: 19
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha


+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na MA (+0.2%)
+25 obrażeń od magii ducha (+5)


Wymagania:
Zwinność: 99
Poziom: 63

Wyjątkowe Stabilne Husarskie naramienniki Sylfów Zamknij

Wartość: 22 256
Ochrona: 15
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha


+15% do odporności na magię powietrza (+1%)
+16% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)


Wymagania:
Zwinność: 74
Poziom: 46

SPODNIE

Dobra Botaniczna Guślarska aksamitna hakama Sylfów Zamknij

Wartość: 30 274
Ochrona: 19
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha


+19% do odporności na magię ziemi (+1%)
+19% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)


Wymagania:
Wiedza: 113
Inteligencja: 141
Poziom: 73

Inkrustowane Warstwowe bigwanty Mnichów Zamknij

Wartość: 17 817
Ochrona: 16
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha


+20% do odporności na magię ducha (+1%)
+9% zwiększone działanie magii ciała (+1%)


Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 58

Pokutne Kryształowe nakolanniki Zamknij

Wartość: 12 240
Ochrona: 13
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha


+15% zwiększone działanie magii ciała (+1%)


Wymagania:
Zwinność: 83
Poziom: 45

PIERŚCIENIE

Gwiezdny Sygnet Fal Zamknij

Wartość: 37 120
Typ: Pierścień


+90 punktów many (+10)
+2 do szczęścia
+20 obrażeń od magii wody (+5)


Wymagania:
Poziom: 58

Niszczycielski Sygnet Zamknij

Wartość: 28 800
Typ: Pierścień


+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)


Wymagania:
Poziom: 72


Smoczy Pierścień Oceanu Zamknij

Wartość: 41 952
Typ: Pierścień


+7 do siły (+1)
+25 obrażeń od magii ognia (+5)
+22% do odporności na magię wody (+1%)
-5% do odporności na magię ognia


Wymagania:
Poziom: 69

Więzienny Sygnet Żywotności Zamknij

Wartość: 36 480
Typ: Pierścień


+10 do sprytu (+1)
+7 do taktyki (+1)
-8 do charyzmy
+16 do żywotności (+1)


Wymagania:
Poziom: 76

Zdrowotny Sygnet Mnichów Zamknij

Wartość: 42 432
Typ: Pierścień


+10 do żywotności (+1)
+8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)


Wymagania:
Poziom: 78

AMULETY

Ognisty Talizman Wojny Zamknij

Wartość: 42 636
Typ: Amulet


+10% do odporności na magię ognia (+1%)
+25 obrażeń od magii ognia (+5)
+15 do obrażeń fizycznych (+5)
+4 do taktyki (+1)


Wymagania:
Poziom: 66

Niezwyciężony Wisior Celności Zamknij

Wartość: 37 088
Typ: Amulet


dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+6 do zwinności (+1)
+7 do celności (+1)


Wymagania:
Poziom: 61


Karłowaty Naszyjnik Błyskawic Zamknij

Wartość: 29 376
Typ: Amulet


-3 do siły
+12 do charyzmy (+1)
+5 do zwinności (+1)
+15 obrażeń od magii powietrza (+5)


Wymagania:
Poziom: 72

Ostatnio edytowany przez senbonzakura (2009-01-12 13:24:45)

Offline

 
  • Index
  •  » Sprzedam
  •  » cena na kazdy przedmiot 1 kamieni mocy (normalny lub wielki)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.cybermanager.pun.pl www.chaosofworld.pun.pl www.czatpsotnik.pun.pl www.czarnywrzesien.pun.pl www.fiattychy.pun.pl