Mile widziany kamyk mocy (obojętnie jaki ale nie mniejszy niz normalny)
TARCZE
Wyjątkowa Niszczycielska Pawęż Zwycięstwa Zamknij
Wartość: 35 280 Ochrona: 22 Typ: Tarcza
+6 do odporności na magię ognia +6 do odporności na magię wody +6 do odporności na magię ziemi +6 do odporności na magię powietrza +6 do odporności na magię ciała +6 do odporności na magię ducha
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +5 do charyzmy (+1) +10 do obrażeń (+5)
Wymagania: Siła: 90 Poziom: 42 Zdrowotna Kryształowa tarcza Chwały Zamknij
Wartość: 47 600 Ochrona: 45 Typ: Tarcza
+10 do odporności na magię ognia +10 do odporności na magię wody +10 do odporności na magię ziemi +10 do odporności na magię powietrza +10 do odporności na magię ciała +10 do odporności na magię ducha
+12 do żywotności (+1) +39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 146 Poziom: 70 HEŁMY
Niszczycielski Kaptur kolczy Kreatywności Zamknij
Wartość: 12 240 Ochrona: 9 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +1 do taktyki (+1) +3 do inteligencji (+1)
Wymagania: Zwinność: 48 Poziom: 24 Dobry Niedźwiedzi Szyszak Uczciwości Zamknij
Wartość: 24 786 Ochrona: 14 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+9% do odporności na magię ciała (+1%) +15 do obrażeń od magii ciała (+5) +7 do charyzmy (+1) +3 do szczęścia
Wymagania: Zwinność: 81 Poziom: 45
Życiodajny Okularowy hełm Chwały Zamknij
Wartość: 15 480 Ochrona: 14 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+8% szybkości regeneracji życia (+1%) +42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 80 Poziom: 43 Dobra Ognista Łebka Celności Zamknij
Wartość: 30 355 Ochrona: 20 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+9% do odporności na magię ognia (+1%) +15 obrażeń od magii ognia (+5) +7 do celności (+1)
Wymagania: Zwinność: 107 Poziom: 62 Cesarski Złotogłowiowy turban Mnichów Zamknij
Wartość: 28 560 Ochrona: 16 Typ: Hełm (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
+9 do charyzmy (+1) ceny w sklepie niższe o 5% +8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania: Wiedza: 108 Inteligencja: 135 Poziom: 70 BUTY
Dobre Stałe Wojenne buty Wampirów Zamknij - SPRZEDANE
Wartość: 22 325 Ochrona: 10 Typ: Buty (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+16% do odporności na magię ognia (+1%) +3.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Siła: 79 Poziom: 48 Sowie Czarnoksięskie sandały Błyskotliwosci Zamknij
Wartość: 39 304 Ochrona: 9 Typ: Buty (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+10 do wiedzy (+1) +5 do charyzmy (+1) +6 do inteligencji (+1)
Wymagania: Wiedza: 126 Inteligencja: 157 Poziom: 80 Niszczycielskie Płytowe buty Piekieł Zamknij SPRZEDANE
Wartość: 31 008 Ochrona: 10 Typ: Buty (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +20 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania: Siła: 93 Poziom: 57 Kościelne Czarnoksięskie chodaki Piekieł Zamknij
Wartość: 23 120 Ochrona: 5 Typ: Buty (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+14% zwiększone działanie magii ducha (+1%) +15 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania: Wiedza: 78 Inteligencja: 97 Poziom: 50 PASY
Wyjątkowy Eteryczny Kościany pas Wampirów Zamknij
Wartość: 41 150 Ochrona: 14 Typ: Pas (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 2%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+8 do zwinności (+1) +2.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Zwinność: 115 Poziom: 70 PANCERZE
Wyjątkowa Powstańcza Skórznia Chwały Zamknij
Wartość: 55 439 Ochrona: 49 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+14 do odporności na magię ognia +14 do odporności na magię wody +14 do odporności na magię ziemi +14 do odporności na magię powietrza +14 do odporności na magię ciała +14 do odporności na magię ducha
+9 do sprytu (+1) +7 do charyzmy (+1) +42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Zwinność: 105 Poziom: 55 Dobra Mroźna Ćwiekowana skórzana zbroja Szpiega Zamknij
Wartość: 45 900 Ochrona: 68 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+16 do odporności na magię ognia +16 do odporności na magię wody +16 do odporności na magię ziemi +16 do odporności na magię powietrza +16 do odporności na magię ciała +16 do odporności na magię ducha
+9% do odporności na magię wody (+1%) +30 do obrażeń od magii wody (+5) +7 do sprytu +2 do szczęścia
Wymagania: Zwinność: 144 Poziom: 75 Wyjątkowa Nordycka Przeszywanica Sylfów Zamknij
Wartość: 42 840 Ochrona: 45 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+13 do odporności na magię ognia +13 do odporności na magię wody +13 do odporności na magię ziemi +13 do odporności na magię powietrza +13 do odporności na magię ciała +13 do odporności na magię ducha
+8% do odporności na magię powietrza (+1%) +15 do obrażeń od magii powietrza (+5) +20% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Wymagania: Zwinność: 97 Poziom: 50 Solidna Jedwabna tunika Koncentracji Zamknij
Wartość: 26 220 Ochrona: 26 Typ: Napierśnik (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+15 do odporności na magię ognia +15 do odporności na magię wody +15 do odporności na magię ziemi +15 do odporności na magię powietrza +15 do odporności na magię ciała +15 do odporności na magię ducha
+6 do ochrony (+3) +30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Wiedza: 72 Inteligencja: 90 Poziom: 46 RĘKAWICE
Wyjątkowe Barbarzyńskie Kryształowe naramienniki Opatów Zamknij
Wartość: 54 149 Ochrona: 31 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia +6 do odporności na magię wody +6 do odporności na magię ziemi +6 do odporności na magię powietrza +6 do odporności na magię ciała +6 do odporności na magię ducha
-5 do taktyki -5 do sprytu +9 do siły (+1) +17 do żywotności (+1) +17% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania: Zwinność: 126 Poziom: 79 Powstańcze Guślarskie jedwabne rękawice Oświecenia Zamknij
Wartość: 29 836 Ochrona: 17 Typ: Rękawice (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
+10 do sprytu (+1) +11 do charyzmy (+1) +11 do wiedzy (+1)
Wymagania: Wiedza: 114 Inteligencja: 143 Poziom: 74 Dobry Pozłacany Czarnoksięski jedwabny manipularz Kreatywności Zamknij
Wartość: 28 853 Ochrona: 12 Typ: Rękawice (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+7 do odporności na magię ognia +7 do odporności na magię wody +7 do odporności na magię ziemi +7 do odporności na magię powietrza +7 do odporności na magię ciała +7 do odporności na magię ducha
+11% do odporności na magię ducha (+1%) +15 obrażeń od magii ducha (+5) +3 do taktyki (+1) +3 do inteligencji (+1)
Wymagania: Wiedza: 81 Inteligencja: 101 Poziom: 52 Wyjątkowe Stałe Husarskie naramienniki Ziemi Zamknij
Wartość: 19 783 Ochrona: 15 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+20% do odporności na magię ognia (+1%) +8% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
Wymagania: Zwinność: 74 Poziom: 46 Duchowe Kościane rękawice Zaświatów Zamknij
Wartość: 30 643 Ochrona: 19 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+3.6% zadanych obrażeń przechodzi na MA (+0.2%) +25 obrażeń od magii ducha (+5)
Wymagania: Zwinność: 99 Poziom: 63 Wyjątkowe Stabilne Husarskie naramienniki Sylfów Zamknij
Wartość: 22 256 Ochrona: 15 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+15% do odporności na magię powietrza (+1%) +16% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Wymagania: Zwinność: 74 Poziom: 46 SPODNIE
Dobra Botaniczna Guślarska aksamitna hakama Sylfów Zamknij
Wartość: 30 274 Ochrona: 19 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
+19% do odporności na magię ziemi (+1%) +19% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)
Wymagania: Wiedza: 113 Inteligencja: 141 Poziom: 73 Inkrustowane Warstwowe bigwanty Mnichów Zamknij
Wartość: 17 817 Ochrona: 16 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+20% do odporności na magię ducha (+1%) +9% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania: Zwinność: 105 Poziom: 58 Pokutne Kryształowe nakolanniki Zamknij
Wartość: 12 240 Ochrona: 13 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+15% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania: Zwinność: 83 Poziom: 45 PIERŚCIENIE
Gwiezdny Sygnet Fal Zamknij
Wartość: 37 120 Typ: Pierścień
+90 punktów many (+10) +2 do szczęścia +20 obrażeń od magii wody (+5)
Wymagania: Poziom: 58 Niszczycielski Sygnet Zamknij
Wartość: 28 800 Typ: Pierścień
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Poziom: 72
Smoczy Pierścień Oceanu Zamknij
Wartość: 41 952 Typ: Pierścień
+7 do siły (+1) +25 obrażeń od magii ognia (+5) +22% do odporności na magię wody (+1%) -5% do odporności na magię ognia
Wymagania: Poziom: 69 Więzienny Sygnet Żywotności Zamknij
Wartość: 36 480 Typ: Pierścień
+10 do sprytu (+1) +7 do taktyki (+1) -8 do charyzmy +16 do żywotności (+1)
Wymagania: Poziom: 76 Zdrowotny Sygnet Mnichów Zamknij
Wartość: 42 432 Typ: Pierścień
+10 do żywotności (+1) +8% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
Wymagania: Poziom: 78 AMULETY
Ognisty Talizman Wojny Zamknij
Wartość: 42 636 Typ: Amulet
+10% do odporności na magię ognia (+1%) +25 obrażeń od magii ognia (+5) +15 do obrażeń fizycznych (+5) +4 do taktyki (+1)
Wymagania: Poziom: 66 Niezwyciężony Wisior Celności Zamknij
Wartość: 37 088 Typ: Amulet
dodatkowy atak w pierwszej rundzie +6 do zwinności (+1) +7 do celności (+1)
Wymagania: Poziom: 61
Karłowaty Naszyjnik Błyskawic Zamknij
Wartość: 29 376 Typ: Amulet
-3 do siły +12 do charyzmy (+1) +5 do zwinności (+1) +15 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania: Poziom: 72
|