Forum Sojuszu [UVM] Umbra Vis Morbus


#1 2008-11-23 13:45:06

kmiller

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-11-23
Posty: 4
Punktów :   

Oddam :))

Lwie Skórzane rękawice Koncentracji   

Wartość: 5 612
Ochrona: 2
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+2 do siły (+1)
+2 do sprytu (+1)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 13
Poziom: 3




Niezwyciężony Guślarski aksamitny manipularz Wiedzy   

Wartość: 8 870
Ochrona: 2
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+1 do zwinności (+1)
+3 do wiedzy (+1)

Wymagania:
Inteligencja: 20
Poziom: 6




Posrebrzane Lniane dhoti Chwały

Wartość: 2 304
Ochrona: 2
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+17% do odporności na magię ciała (+1%)
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Inteligencja: 20
Poziom: 6





Smocza Pałka Granitu   

Wartość: 304
Obrażenia: 4-8
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna

+2 do siły (+1)
+5 obrażeń od magii ognia (+5)
+5 obrażeń od magii ziemi (+5)

Wymagania:
Siła: 15
Zwinność: 11
Taktyka: 13
Poziom: 1





Kościelny Sygnet Plagi   

Wartość: 7 072
Typ: Pierścień

+14% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
+5 do obrażeń od magii ciała (+5)

Wymagania:
Poziom: 13




Dobra Sowia Wełniana czapka Wampirów   
Wartość: 4 069
Ochrona: 5
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+4 do wiedzy (+1)
+2.4% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Zwinność: 20
Poziom: 7




Dobra Pozłacana Guślarska laska Piekieł   

Wartość: 7 344
Obrażenia: 22-32
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+11% do odporności na magię ducha (+1%)
+5 obrażeń od magii ducha (+5)
+5 obrażeń od magii ognia (+5)

Wymagania:
Inteligencja: 37
Poziom: 15





Gwiezdny Pierścień Strzelca   

Wartość: 7 800
Typ: Pierścień

+10 punktów many (+10)
+2 do szczęścia
+2 do celności (+1)
+1 do taktyki (+1)

Wymagania:
Poziom: 13





Niedźwiedzi Wappenrock Burzy   
Wartość: 1 632
Ochrona: 5
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+11% do odporności na magię ciała (+1%)
+5 do obrażeń od magii ciała (+5)
+5 obrażeń od magii powietrza (+5)

Wymagania:
Zwinność: 16
Poziom: 3






Niedźwiedzi Wisior Strzelca

Wartość: 7 140
Typ: Amulet

+12% do odporności na magię ciała (+1%)
+5 do obrażeń od magii ciała (+5)
+3 do celności (+1)
+1 do taktyki (+1)

Wymagania:
Poziom: 14






Karłowate Kolcze naręczaki Taktyki   

Wartość: 9 574
Ochrona: 7
Typ: Rękawice (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

-3 do siły
+6 do charyzmy (+1)
+3 do zwinności (+1)
+5 do taktyki (+1)

Wymagania:
Siła: 41
Poziom: 22




Szybki Kaftan kolczy z rękawami Koncentracji   

Wartość: 13 300
Ochrona: 21
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

-14% do czasu ataku (1%)
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 58
Poziom: 25





Dobre Lwie Skórzane nakolanniki Wiedzy   

Wartość: 14 376
Ochrona: 7
Typ: Spodnie (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+4 do siły (+1)
+3 do sprytu (+1)
+3 do wiedzy (+1)

Wymagania:
Zwinność: 52
Poziom: 26





Orla Różdżka Charyzmy

Wartość: 9 384
Obrażenia: 34-50
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+4 do taktyki (+1)
+4 do charyzmy (+1)

Wymagania:
Inteligencja: 51
Poziom: 23






Jak widac dla każdego cos sie znajdzie, jesli chcecie możecie coś w zamian zaproponować
Z chęcią przyjme bronie berserkera (jak Wam niepotrzebne ) ) Albo itemki dodające szanse na kolejny atak w rundzie i z siłą )
No ale tego powyżej tak czy siak sie msuze pozbyć Więc cos to pisać w grze! )


kmiller   

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.krzuza09.pun.pl www.adresapokalisy.pun.pl www.narutofankomiks.pun.pl www.marichuana.pun.pl www.cabalpolska.pun.pl