Lwie Skórzane rękawice Koncentracji
Wartość: 5 612 Ochrona: 2 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do siły (+1) +2 do sprytu (+1) +33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Zwinność: 13 Poziom: 3
Niezwyciężony Guślarski aksamitny manipularz Wiedzy
Wartość: 8 870 Ochrona: 2 Typ: Rękawice (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
dodatkowy atak w pierwszej rundzie +1 do zwinności (+1) +3 do wiedzy (+1)
Wymagania: Inteligencja: 20 Poziom: 6
Posrebrzane Lniane dhoti Chwały
Wartość: 2 304 Ochrona: 2 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+17% do odporności na magię ciała (+1%) +42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Inteligencja: 20 Poziom: 6
Smocza Pałka Granitu
Wartość: 304 Obrażenia: 4-8 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+2 do siły (+1) +5 obrażeń od magii ognia (+5) +5 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania: Siła: 15 Zwinność: 11 Taktyka: 13 Poziom: 1
Kościelny Sygnet Plagi
Wartość: 7 072 Typ: Pierścień
+14% zwiększone działanie magii ducha (+1%) +5 do obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania: Poziom: 13
Dobra Sowia Wełniana czapka Wampirów Wartość: 4 069 Ochrona: 5 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+4 do wiedzy (+1) +2.4% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania: Zwinność: 20 Poziom: 7
Dobra Pozłacana Guślarska laska Piekieł
Wartość: 7 344 Obrażenia: 22-32 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+11% do odporności na magię ducha (+1%) +5 obrażeń od magii ducha (+5) +5 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania: Inteligencja: 37 Poziom: 15
Gwiezdny Pierścień Strzelca
Wartość: 7 800 Typ: Pierścień
+10 punktów many (+10) +2 do szczęścia +2 do celności (+1) +1 do taktyki (+1)
Wymagania: Poziom: 13
Niedźwiedzi Wappenrock Burzy Wartość: 1 632 Ochrona: 5 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+11% do odporności na magię ciała (+1%) +5 do obrażeń od magii ciała (+5) +5 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania: Zwinność: 16 Poziom: 3
Niedźwiedzi Wisior Strzelca
Wartość: 7 140 Typ: Amulet
+12% do odporności na magię ciała (+1%) +5 do obrażeń od magii ciała (+5) +3 do celności (+1) +1 do taktyki (+1)
Wymagania: Poziom: 14
Karłowate Kolcze naręczaki Taktyki
Wartość: 9 574 Ochrona: 7 Typ: Rękawice (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
-3 do siły +6 do charyzmy (+1) +3 do zwinności (+1) +5 do taktyki (+1)
Wymagania: Siła: 41 Poziom: 22
Szybki Kaftan kolczy z rękawami Koncentracji
Wartość: 13 300 Ochrona: 21 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
-14% do czasu ataku (1%) +39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 58 Poziom: 25
Dobre Lwie Skórzane nakolanniki Wiedzy
Wartość: 14 376 Ochrona: 7 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+4 do siły (+1) +3 do sprytu (+1) +3 do wiedzy (+1)
Wymagania: Zwinność: 52 Poziom: 26
Orla Różdżka Charyzmy
Wartość: 9 384 Obrażenia: 34-50 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+4 do taktyki (+1) +4 do charyzmy (+1)
Wymagania: Inteligencja: 51 Poziom: 23
Jak widac dla każdego cos sie znajdzie, jesli chcecie możecie coś w zamian zaproponować :D Z chęcią przyjme bronie berserkera (jak Wam niepotrzebne ;)) ) Albo itemki dodające szanse na kolejny atak w rundzie i z siłą :)) No ale tego powyżej tak czy siak sie msuze pozbyć ;) Więc cos to pisać w grze! :))
kmiller :)
|