Demoniczny Naszyjnik Zamknij
Wartość: 648
Typ: Amulet
+4 obrażeń od magii ognia (+4)
+4 obrażeń od magii ziemi (+4)
Wymagania:
Poziom: 1
Kwiecisty Wisior Charyzmy Zamknij
Wartość: 6 021
Typ: Amulet
+2 do charyzmy (+1)
+10% do odporności na magię ziemi (+1%)
+2 do charyzmy (+1)
Wymagania:
Poziom: 6
Bermudzki Wisior Zamknij
Wartość: 2 400
Typ: Amulet
+9% szans na unik (+1%)
-5% szans na udany atak
Wymagania:
Poziom: 8
Gwiezdny Sierpowy miecz Biskupów Zamknij
Wartość: 6 144
Obrażenia: 23-27
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+13 punktów many (+13)
+2 do szczęścia
+9% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania:
Siła: 38
Zwinność: 26
Taktyka: 37
Poziom: 16
Sowi Pierścień Zamknij
Wartość: 3 740
Typ: Pierścień
+4 do wiedzy (+1)
Wymagania:
Poziom: 11
Przebiegły Sygnet Doświadczenia Zamknij
Wartość: 9 000
Typ: Pierścień
+5 do sprytu (+1)
+2% punktów doświadczenia (+0.33%)
Wymagania:
Poziom: 15
Szybka Drzewcowa proca Zamknij
Wartość: 4 256
Obrażenia: 60-81
Ilość ataków: 1
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
-10% do czasu ataku (1%)
Wymagania:
Zwinność: 38
Celność: 38
Poziom: 16
Dobra Gwiezdna Wełniana czapka Zamknij
Wartość: 2 520
Ochrona: 5
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+13 punktów many (+13)
+2 do szczęścia
Wymagania:
Zwinność: 20
Poziom: 7
Sowi Okuty kij Skrytości Zamknij
Wartość: 3 182
Obrażenia: 18-33
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+3 do wiedzy (+1)
+14% szans na udany atak (+1%)
Wymagania:
Siła: 37
Zwinność: 19
Taktyka: 28
Poziom: 12
Wampiryczna Navaja Rusałek Zamknij
Wartość: 6 156
Obrażenia: 20-25
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+2.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
+15% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania:
Siła: 32
Zwinność: 28
Taktyka: 38
Poziom: 15
Jak ktoś coś chce to niech pisze tutaj na forum:D
Offline