Demoniczny Naszyjnik Zamknij Wartość: 648 Typ: Amulet
+4 obrażeń od magii ognia (+4) +4 obrażeń od magii ziemi (+4)
Wymagania: Poziom: 1
Kwiecisty Wisior Charyzmy Zamknij Wartość: 6 021 Typ: Amulet
+2 do charyzmy (+1) +10% do odporności na magię ziemi (+1%) +2 do charyzmy (+1)
Wymagania: Poziom: 6
Bermudzki Wisior Zamknij Wartość: 2 400 Typ: Amulet
+9% szans na unik (+1%) -5% szans na udany atak
Wymagania: Poziom: 8
Gwiezdny Sierpowy miecz Biskupów Zamknij Wartość: 6 144 Obrażenia: 23-27 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+13 punktów many (+13) +2 do szczęścia +9% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania: Siła: 38 Zwinność: 26 Taktyka: 37 Poziom: 16
Sowi Pierścień Zamknij Wartość: 3 740 Typ: Pierścień
+4 do wiedzy (+1)
Wymagania: Poziom: 11
Przebiegły Sygnet Doświadczenia Zamknij Wartość: 9 000 Typ: Pierścień
+5 do sprytu (+1) +2% punktów doświadczenia (+0.33%)
Wymagania: Poziom: 15
Szybka Drzewcowa proca Zamknij Wartość: 4 256 Obrażenia: 60-81 Ilość ataków: 1 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
-10% do czasu ataku (1%)
Wymagania: Zwinność: 38 Celność: 38 Poziom: 16
Dobra Gwiezdna Wełniana czapka Zamknij Wartość: 2 520 Ochrona: 5 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3% +1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+13 punktów many (+13) +2 do szczęścia
Wymagania: Zwinność: 20 Poziom: 7
Sowi Okuty kij Skrytości Zamknij Wartość: 3 182 Obrażenia: 18-33 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+3 do wiedzy (+1) +14% szans na udany atak (+1%)
Wymagania: Siła: 37 Zwinność: 19 Taktyka: 28 Poziom: 12
Wampiryczna Navaja Rusałek Zamknij Wartość: 6 156 Obrażenia: 20-25 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+2.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%) +15% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania: Siła: 32 Zwinność: 28 Taktyka: 38 Poziom: 15
Jak ktoś coś chce to niech pisze tutaj na forum:D
|