Dobre Niszczycielskie Czarnoksięskie sandały Duchów
Wartość: 48 960
Ochrona: 10
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
-40 many na turę
+12% szans na unik (+1%)
Wymagania:
Wiedza: 126
Inteligencja: 157
Poziom: 80
====================================================================
NiedĽwiedzia Misiurka Piekieł
Wartość: 28 560
Ochrona: 21
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+12% do odporności na magię ciała (+1%)
+25 do obrażeń od magii ciała (+5)
+30 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania:
Zwinność: 122
Poziom: 70
====================================================================
Dobry Ognisty Rapier Taktyki
Wartość: 32 117
Obrażenia: 147-177
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+7% do odporności na magię ognia (+1%)
+20 obrażeń od magii ognia (+5)
+8 do taktyki (+1)
Wymagania:
Siła: 160
Zwinność: 106
Taktyka: 160
Poziom: 82
====================================================================
====================================================================
Wyj±tkowe Płomienne Płytowe łapawice Wampirów
Wartość: 58 605
Ochrona: 39
Typ: Rękawice (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+15% zwiększone działanie magii ognia (+1%)
+2.8% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
Wymagania:
Siła: 134
Poziom: 81
====================================================================
Krucze Jedwabne szarawary
Wartość: 16 320
Ochrona: 13
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
+7 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Wiedza: 92
Inteligencja: 115
Poziom: 60
====================================================================
Wyj±tkowe Cesarskie Wakizashi Piekieł
Wartość: 24 675
Obrażenia: 96-109
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+7 do charyzmy (+1)
ceny w sklepie niższe o 5%
+20 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania:
Siła: 93
Zwinność: 79
Taktyka: 108
Poziom: 54
====================================================================
Czarnoksięskie chodaki Kreatywności
Wartość: 14 450
Ochrona: 5
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+3 do taktyki (+1)
+3 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Wiedza: 78
Inteligencja: 97
Poziom: 50
====================================================================
Przebiegła Misiurka Orlego Oka
Wartość: 23 625
Ochrona: 21
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha
+11 do sprytu (+1)
+8 do celności (+1)
Wymagania:
Zwinność: 122
Poziom: 70
====================================================================
Ostatnio edytowany przez Xantaxus (2008-12-28 10:19:58)
Offline