Forum Sojuszu [UVM] Umbra Vis Morbus


#1 2008-12-14 16:11:49

senbonzakura

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-07-20
Posty: 4
Punktów :   

Oddam dla członków soja - zbroje

Dobre Muszkieterskie Płytowe buty Regeneracji    Zamknij

Wartość: 30 930
Ochrona: 11
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+4 do zwinności (+1)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+8% do regeneracji życia i many

Wymagania:
Siła: 93
Poziom: 57
________________________________________________

Wyjątkowy Niszczycielski Pas Zwinności    Zamknij -ODDANE

Wartość: 11 065
Ochrona: 5
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+1 do zwinności (+1)

Wymagania:
Zwinność: 37
Poziom: 19
_________________________________________________

Krwawe Czarnoksięskie chodaki    Zamknij

Wartość: 11 900
Ochrona: 5
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+50 do punktów życia (+10)

Wymagania:
Wiedza: 78
Inteligencja: 97
Poziom: 50
__________________________________________________________

Dobra Barbarzyńska Skórzana kurtka Wolności    (przedmiot przeklęty) -ODDANE

Wartość: 17 136
Ochrona: 23
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha

-3 do taktyki
-3 do sprytu
+6 do siły (+1)
+11 do żywotności (+1)
+3 do charyzmy (+1)
+3 do taktyki (+1)

Wymagania:
Zwinność: 62
Poziom: 30
__________________________________________________

Dobra Niedźwiedzia Wełniana tunika Koncentracji    Zamknij

Wartość: 26 356
Ochrona: 20
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+11 do odporności na magię ognia
+11 do odporności na magię wody
+11 do odporności na magię ziemi
+11 do odporności na magię powietrza
+11 do odporności na magię ciała
+11 do odporności na magię ducha

+11% do odporności na magię ciała (+1%)
+10 do obrażeń od magii ciała (+5)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Wiedza: 55
Inteligencja: 69
Poziom: 34
_____________________________________________

Stabilna Skórznia Strzelca    Zamknij

Wartość: 19 800
Ochrona: 41
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+14 do odporności na magię ognia
+14 do odporności na magię wody
+14 do odporności na magię ziemi
+14 do odporności na magię powietrza
+14 do odporności na magię ciała
+14 do odporności na magię ducha

+18% do odporności na magię powietrza (+1%)
+4 do celności (+1)
+2 do taktyki (+1)

Wymagania:
Zwinność: 105
Poziom: 55
_______________________________________________

Wyjątkowe Muszkieterskie Skórzane naręczaki Wampirów    Zamknij -ODDANE

Wartość: 20 216
Ochrona: 11
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+2 do zwinności (+1)
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+2% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

Wymagania:
Zwinność: 45
Poziom: 25
__________________________________________________

Sygnet Koncentracji    Zamknij

Wartość: 15 200
Typ: Pierścień

+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Poziom: 40
________________________________________________

Talizman Zwycięstwa    Zamknij

Wartość: 9 300
Typ: Amulet

+4 do charyzmy (+1)
+10 do obrażeń (+5)

Wymagania:
Poziom: 31
_____________________________________________________

Krwawy Naszyjnik Plagi    Zamknij

Wartość: 16 128
Typ: Amulet

+45 do punktów życia (+15)
+10 do obrażeń od magii ciała (+5)

Wymagania:
Poziom: 36
_____________________________________________________________

Wytrzymały Talizman Inteligencji    Zamknij

Wartość: 14 592
Typ: Amulet

+3 do ochrony (+3)
+6 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Poziom: 38
__________________________________________________________________

Smoczy Talizman    Zamknij

Wartość: 15 580
Typ: Amulet

+7 do siły (+1)
+10 obrażeń od magii ognia (+5)

Wymagania:
Poziom: 41
______________________________________________________________

Bardzo mile widziane wzamian jakies kryształki mocy  ----->>>>jak ktos ma

Ostatnio edytowany przez senbonzakura (2008-12-14 16:38:12)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutofankomiks.pun.pl www.anty-terorrysci.pun.pl www.adresapokalisy.pun.pl www.cabalpolska.pun.pl www.marichuana.pun.pl