Nowy użytkownik
1. Gwiezdny Okuty kij Fal
Wartość: 4 992
Obrażenia: 18-33
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+13 punktów many (+13)
+2 do szczęścia
+5 obrażeń od magii wody (+5)
Wymagania:
Siła: 37
Zwinność: 19
Taktyka: 28
Poziom: 12
2. Barbarzyński Sierpowy miecz Płomieni
Wartość: 3 916
Obrażenia: 23-27
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
-2 do taktyki
-2 do sprytu
+5 do siły (+1)
+7 do żywotności (+1)
+5 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania:
Siła: 38
Zwinność: 26
Taktyka: 37
Poziom: 16
3. Dobra Demoniczna Guślarska laska Lekkości
Wartość: 5 832
Obrażenia: 22-32
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+4 obrażeń od magii ognia (+4)
+4 obrażeń od magii ziemi (+4)
-1 do siły
-11% do czasu wyprawy (1%)
Wymagania:
Inteligencja: 37
Poziom: 15
4. Guślarska laska Zagłady
Wartość: 4 275
Obrażenia: 20-30
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+2 obrażeń od każdej magii (+2)
Wymagania:
Inteligencja: 37
Poziom: 15
5. Barbarzyński Kontusz
Wartość: 5 780
Ochrona: 12
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
-2 do taktyki
-2 do sprytu
+4 do siły (+1)
+8 do żywotności (+1)
Wymagania:
Zwinność: 40
Poziom: 17
6. Wyjątkowy Posrebrzany Kirys Chwały
Wartość: 4 032
Ochrona: 9
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+17% do odporności na magię ciała (+1%)
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 22
Poziom: 6
7. Wyjątkowy Demoniczny Łańcuch Kardynałów
Wartość: 5 896
Obrażenia: 19-25
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+4 obrażeń od magii ognia (+4)
+4 obrażeń od magii ziemi (+4)
+20% zwiększone działanie magii ducha (+1%)
Wymagania:
Siła: 35
Zwinność: 18
Taktyka: 29
Poziom: 13
8. Wyjątkowe Barbarzyńskie Utwardzane buty Regeneracji
Wartość: 4 531
Ochrona: 5
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
-1 do taktyki
-1 do sprytu
+4 do siły (+1)
+7 do żywotności (+1)
+8% do regeneracji życia i many
Wymagania:
Siła: 20
Poziom: 8
9. Niezwyciężona Sulica Zwycięstwa
Wartość: 2 565
Obrażenia: 13-22
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+2 do zwinności (+1)
+2 do charyzmy (+1)
+5 do obrażeń (+5)
Wymagania:
Siła: 21
Zwinność: 14
Taktyka: 16
Poziom: 5
10. Wyjątkowa Posrebrzana Przyłbica Zwycięstwa
Wartość: 6 803
Ochrona: 8
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+18% do odporności na magię ciała (+1%)
+3 do charyzmy (+1)
+5 do obrażeń (+5)
Wymagania:
Siła: 39
Poziom: 18
11. Szturmowy Żebrowy hełm Olimpu
Wartość: 4 590
Ochrona: 4
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+2 do wiedzy (+1)
+3 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Siła: 25
Poziom: 9
12. Dobra Absorbująca Wełniana opończa Wolności
Wartość: 10 214
Ochrona: 10
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
regeneracja 3% punktów many na turę walki
+2 do charyzmy (+1)
+2 do taktyki (+1)
Wymagania:
Inteligencja: 38
Poziom: 16
13. Dobra Barbarzyńska Okrągła tarcza Sprytu
Wartość: 7 180
Ochrona: 6
Typ: Tarcza
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
-2 do taktyki
-2 do sprytu
+4 do siły (+1)
+8 do żywotności (+1)
+1 do sprytu (+1)
Wymagania:
Siła: 32
Poziom: 11
14. Dobry Barbarzyński Słomiany kapelusz
Ochrona: 4
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
-1 do taktyki
-1 do sprytu
+3 do siły (+1)
+6 do żywotności (+1)
Wymagania:
Zwinność: 14
Poziom: 3
Offline