Nowy użytkownik
Wyjątkowy Kadar Zmycia Zamknij
Wartość: 10 080
Obrażenia: 92-104
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+15 obrażeń od magii wody (+5)
Wymagania:
Siła: 96
Zwinność: 64
Taktyka: 96
Poziom: 50
________________________________________________
Wyjątkowa Pozłacana Tonfa Oświecenia Zamknij
Wartość: 13 661
Obrażenia: 70-82
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+9% do odporności na magię ducha (+1%)
+15 obrażeń od magii ducha (+5)
+8 do wiedzy (+1)
Wymagania:
Siła: 85
Zwinność: 43
Taktyka: 72
Poziom: 41
_______________________________________________________
Dobra Halabarda Granitu Zamknij
Wartość: 17 625
Obrażenia: 117-152
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+20 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania:
Siła: 113
Zwinność: 64
Taktyka: 87
Poziom: 51
_____________________________________________________
Kościana różdżka Piekieł Zamknij
Wartość: 14 160
Obrażenia: 94-119
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+20 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania:
Wiedza: 94
Inteligencja: 117
Poziom: 59
_____________________________________________________
Wyjątkowy Niedźwiedzi Bojowy kostur Ciała Zamknij
Wartość: 15 850
Obrażenia: 68-79
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+9% do odporności na magię ciała (+1%)
+10 do obrażeń od magii ciała (+5)
+10 obrażeń od magii ciała (+5)
Wymagania:
Wiedza: 62
Inteligencja: 77
Poziom: 37
______________________________________________________
Ostatnio edytowany przez senbonzakura (2008-12-14 15:54:19)
Offline