Admin
MAGIA WODY - CZARY PRZYGOTOWAWCZE
* Wrażliwość na Magię Wody
lvl 1, Redukuje odporność przeciwnika na magię wody o 8% [3%/poziom czaru]
* Przyzwanie Elementala Wody
lvl 2, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok ciebie
* Rześkość
lvl 5, Podnosi tktykę bohatera o 2% [2%/poziom czaru]
* Odporność na Magię Wody
lvl 7, Podnosi odporność bohatera na magię wody o 13% [3%/poziom czaru]
* Wir
lvl 9, Redukuje obronę bohatera o 3% [1,5%/poziom czaru]
* Strumień Wody
lvl 11, Redukuje taktykę przecwnika o 2,5% [1,5%/poziom czaru]
* Gejzer
lvl 14, Odnawia 5% życia bohatera przed walką [5%/poziom czaru]
* Mgła
lvl 16, Obniża modyfikator trafień bronią miotaną [1%/poziom czaru] 2 osobom w przeciwnej drużynie[1 osoba/poziom czaru]
* Lodowa Tarcza
lvl 18, Podnosi ochronę bohatera o 3,5% [1,5%/poziom czaru]
* Zalanie Robaka
lvl 20, Redukuje inteligencję przeciwnika o 2,5% [1,5%/poziom czaru]
* Masowa Wrażliwość na Magię Wody
lvl 30, Redukuje odporność przeciwnika na magię wody o 8%[3%/poziom czaru] 2 osobom z przeciwnej drużynie[2 osoby/poziom czaru]
* Masowa Odporność na Magię Wody
lvl 42, Podnosi odporność bohatera na magię wody o 13% [3%/poziom czaru ] 2 sprzymierzeńcom [2 osoby/poziom czaru]
* Przyzwanie Niksy
lvl 50, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok postaci
* Ulewa
lvl 59, Redukuję taktykę o 2% [1%/poziom czaru] 3 osobom w przeciwnej drużynie [3 osoby/poziom czaru]
* Tsunami
lvl 68, Redukuję ochronę o 2% [1%/poziom czaru] 3 osobom w przeciwnej drużynie [3 osoby/poziom czaru]
MAGIA WODY - CZARY BOJOWE
WSZYSTKIE CZARY BOJOWE OPÓŹNIAJĄ RUCH PRZECIWNIKA W OBECNEJ TURZE O 10%
* Lodowy Pocisk
lvl 1, 4-5 obrażen [2-2/poziom czaru]
* Wrzątek
lvl 3, 5-6 obrażeń [2-2/poziom czaru]
* Mroźny Dotyk
lvl 5, 6-7 obrażeń [2-2/poziom czaru]
* Fala
lvl 7, 5-7 obrażeń [2-2/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
* Kula Śniegu
lvl 9, 7-10 obrażeń [3-3/poziom czaru]
* Lodowa Strzała
lvl 11, 8-11 obrażeń [3-3/poziom czaru]
* Przypływ
lvl 14, 7-11 obrażeń na 2 osoby [3-3/poziom czaru]
* Pierścień Zimna
lvl 16, 12-14 obrażeń [4-4/poziom czaru]
* Lodowy Promień
lvl 18, 13-16obrażeń [4-5/poziom czaru]
* Szok Termiczny
15-19 obrażeń [5-6/poziom czaru]
* Lodowa włócznia
lvl 30, 22-28 obrażeń [7-9/poziom czaru]
* Zamrożenie
lvl 42, 33-38 obrażeń [10-12/poziom czaru]
* Szron
lvl 50, 40-47 obrażeń [13-15/poziom czaru]
* Wychłodzenie
lvl 59, 47-59 obrażeń [15-19/poziom czaru]
* Fala Mrozu
lvl 68, 53-66 obrażeń [17-22/poziom czaru]
* Zamieć
lvl 80, 52-71 obrażeń [13-18/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
* Lawina Śniegowa
lvl 95, 65-86 obrażeń [16-22/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
* Gradobicie
lvl 110, 80-120 obrażeń [20-30/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
* Blizzard
lvl 130, 100-152 obrażen [25-39/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
* Deszcz Śmierci
lvl 150, 120-160 obrażeń [30-40/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
MAGIA OGNIA - CZARY PRZYGOTOWAWCZE
* Wrażliwość na Magię Ognia
lvl 1, Redukuje odporność przeciwnika na magię ognia o 8% [3%/poziom czaru]
* Przyzwanie Elementala Ognia
lvl 2, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok ciebie
* Termowizja
lvl 5, Redukuje karę trafienia z łuku w nocy o 2% [2%/poziom czaru]
* Odporność na Magię Ognia
lvl 7, Podnosi odporność bohatera na magię ognia o 13% [3%/poziom czaru]
* Dar Ognia
lvl 9, Broń zadaje dodatkowo 10 obrażeń od ognia [5/poziom czaru], nie działa na przyzwane stwory
* Tarcza Ognia
lvl 11, Jeżeli bohater został trafiony podczas walki w zwarciu, zadaje przeciwnikowi 2,8% obrażeń od ognia jakie on zadał bohaterowi [1,8%/poziom czaru]
* Nieszczęście
lvl 14, Obniża szczęście przeciwnika o 2 [1/poziom czaru]
* Podmuch Ognia
lvl 16, Podnosi szanse na potężne trafienie o 2% [1%/poziom czaru] (dotyczy także czarów)
* Ściana Ognia
lvl 18, Obniża taktykę o 2% [1%/poziom czaru] 2 osobom w przeciwnej drużynie [1 osoba/poziom czaru]
* Światło
lvl 20, Redukuje karę trafienia z łuku w nocy o 2% [2%/poziom czaru] 2 sprzymierzeńcom [1 osoba/poziom czaru]
* Masowa Wrażliwość na Magię Ognia
lvl 30, Redukuje odporność przeciwnika na magię ognia o 8% [3%/poziom czaru] 2 osobom z przeciwnej drużynie [2 osoby/poziom czaru]
* Masowa Odporność na Magię Ognia
lvl 42, Podnosi odporność bohatera na magię ognia o 13% [3%/poziom czaru] 2 sprzymierzeńcom [2 osoby/poziom czaru]
* Przyzwanie Ifryta
lvl 50, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok postaci
* Krąg Ognia
lvl 59, Zadaje 10 obrażeń od ognia każdemu kto próbuje trafić bohatera w zwarciu [10 obrażeń/poziom czaru]
* Oślepienie
lvl 68, 5% szans [5%/poziom czaru] na pozbawienie ruchu 2 przeciwnikom [1 osoba/poziom czaru]
MAGIA OGNIA - CZARY BOJOWE
* Iskry
lvl 1, 4-5 obrażeń [2-2/poziom czaru]
* Ognisty Dotyk
lvl 3, 4-6 obrażeń [2-2/poziom czaru]
* Ognista Strzała
lvl 5, 6-7 obrażeń [2-2/poziom czaru]
* Magiczny Płomień
lvl 7, 7-9 obrażeń [3-3/poziom czaru]
* Kula Ognia
lvl 9, 8-10 obrażeń [3-3/poziom czaru]
* Błysk
lvl 11, 9-12 obrażeń [3-4/poziom czaru]
* Spalenie Many
lvl 14, 10-14 obrażeń [3-4/poziom czaru]
* Fala Płomieni
lvl 16, 8-12 obrażeń [3-3/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
* Eksplozja
lvl 18, 14-17 obrażeń [4-6/poziom czaru]
* Płonące Ręce
lvl 20, 16-21 obrażeń [5-7/poziom czaru]
* Ognisty Pocisk
lvl 30, 24-29 obrażeń [8-9/poziom czaru]
* Inferno
lvl 42, 24-32 obrażeń [7-9/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
* Spopielenie
lvl 50, 41-48 obrażeń [14-16/poziom czaru]
* Pożar
lvl 59, 49-62 obrażeń [17-20/poziom czaru]
* Poparzenie
lvl 68, 54-68 obrażeń [18-22/poziom czaru]
* Seria Wybuchów
lvl 80 51-68 obrażeń [13-18/poziom czaru] na 2 osoby[1 osoba/poziom czaru]
* Dezintegracja
lvl 95, 96-119 obrażeń [32-40/poziom czaru]
* Deszcz Siarki
lvl 110, 86-126 obrażeń [22-32/poziom czaru] na 2 osoby[1 osoba/poziom czaru]
* Smoczy Oddech
lvl 130, 135-201 obrażeń [45-66/poziom czaru]
* Armageddon
lvl 150, 133-173 obrażeń [35-45/poziom czaru]na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
MAGIA ZIEMI - CZARY PRZYGOTOWAWCZE
* Wrażliwość na Magię Ziemi
lvl 1, Redukuje odporność przeciwnika na magię ziemi o 8%[3% poziom czaru]
* Przyzwanie Elementala Ziemi
lvl 2, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok ciebie
* Kamienna Skóra
lvl 5, Podnosi ochronę bohatera o 2% [1%/poziom czaru]
* Odporność na Magię Ziemi
lvl 7, Podnosi odporność bohatera na magię ziemi o 13% [3%/poziom czaru]
* Moc Ziemi
lvl 9, Podnosi siłę bohatera o 1% [1%/poziom czaru]
* Wsparcie Natury
lvl 11, Podnosi PŻ bohatera o 3% [2%/poziom czaru]
* Lotne Piaski
lvl 14, Obniża taktykę przeciwnika o 2% [1%/poziom czaru]
* Kamienne Ostrze
lvl 16, Broń zadaje dodatkowo 16 obrażeń od magi ziemi [8/poziom czaru]
* Pnącza
lvl 18, Redukuje zwinność przeciwniak o 2% [1%/poziom czaru]
* Fortuna
lvl 20, Podnosi szczęście bohatera o 2 [1/poziom czaru]
* Masowa Wrażliwość na Magię Ziemi
lvl 30, Redukuje odporność przeciwnika na magię ziemi o 8% [3%/poziom czaru] 2 osobom z przeciwnej drużynie [2 osoby/poziom czaru]
* Masowa Odporność na Magię Ziemi
lvl 42, Podnosi odporność bohatera na magię ziemi o 13% [3%/poziom czaru ] 2 sprzymierzeńcom [2 osoby/poziom czaru]
* Przyzwanie Ghoba
lvl 50, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok postaci
* Granitowa Skóra
lvl 59, Podnosi ochronę bohatera o 3% [1,5%/poziom czaru]
* Bagna
lvl 68, Obniża taktykę o 2%[1%/poziom czaru] 3 osobom z przeciwnej drużyny[3osoby/poziom czaru]
MAGIA ZIEMI - CZARY BOJOWE
WSZYSTKIE CZARY BOJOWE OBNIŻAJĄ OCHRONĘ PRZECIWNIKA PRZY NAJBLIŻSZYM CIOSIE FIZYCZNYM O 3%
* Cierń
lvl 1, 4-5 obrażeń [2-2/poziom czaru]
* Kryształowe Pociski
lvl 3, 5-6 obrażeń [2-2/poziom czaru]
* Wirujący Dysk
lvl 5, 5-6 obrażeń [2-2/poziom czaru]
* Chmura Pyłu
lvl 7, 5-9 obrażeń [2-3/poziom czaru]
* Rój
lvl 9, 6-10 obrażeń [2-3/poziom czaru]
* Wstrząsy Sejsmiczne
lvl 11, 5-9 obrażeń [2-2/poziom czaru] na 2 osoby[1 osoba/poziom czaru]
* Burza Pyłowa
lvl 14, 8-12 obrażeń [3-4/poziom czaru]
* Grad Kamieni
lvl 16, 8-14 obrażeń [3-4/poziom czaru]
* Deszcz Meteorytów
lvl 18, 11-14 obrażeń [3-4/poziom czaru] na 2 osoby[1 osoba/poziom czaru]
* Implozja
lvl 20, 15-19 obrażeń [5-6/poziom czaru]
* Kula magmy
lvl 30, 22-28 obrażeń [7-9/poziom czaru]
* Wulkan
lvl 42, 25-38 obrażeń [8-12/poziom czaru]
* Trzęsienie Ziemi
lvl 50, 31-37 obrażeń [8-10/poziom czaru] na 2 osoby[1 osoba/poziom czaru]
* Tąpnięcie
lvl 59, 47-59 obrażeń [15-19/poziom czaru]
* Kamienne Kolce
lvl 68, 54-66 obrażeń [18-22/poziom czaru]
* Obrzucenie Błotem
lvl 80, 57-83 obrażeń [19-27/poziom czaru]
* Lawina Błotna
lvl 95, 65-86 obrażeń [16-22/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
* Zmiażdżenie
lvl 110, 112-157 obrażeń [37-52/poziom czaru]
* Petryfikacja
lvl 130, 125-192 obrażeń[42-64/poziom czaru][/color]
* Zrównanie z Ziemią
lvl 150, 157-230 obrażeń [52-80/poziom czaru]
MAGIA POWIETRZA - CZARY PRZYGOTOWAWCZE
* Wrażliwość na Magię Powietrza
lvl 1, Redukuje odporność przeciwnika na magię powietrza o 8% [3%/poziom czaru]
* Przyzwanie Elementala Powietrza
lvl 2, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok ciebie
* Rozmycie
lvl 5, Podnosi modyfikator uników przed bronią miotaną o 2% [1%/poziom czaru]
* Odporność na Magię Powietrza
lvl 7, Podnosi odporność bohatera na magię powietrza o 13% [3%/poziom czaru]
* Lewitacja
lvl 9, Podnosi modyfikator uników przed bronią białą o 2% [1%/poziom czaru]
* Szybkość
lvl 11, Podnosi taktykę bohatera o 2% [1%/poziom czaru]
* Tchnienie Wiatru
lvl 14, Podnosi modyfikator trafień bronią miotaną o 2% [1%/poziom czaru]
* Lekkość
lvl 16, Dodaje 10% szans na dodatkowy atak bronią [8%/poziom czaru]
* Teleportacja
lvl 18, 9% szans, że podczas walki bronią białą bohater będzie mógł atakować dowolną osobę w przeciwnej drużynie, nawet gdy ta stoi w 2 linii [9%/poziom czaru]
* Magiczne Lustro
lvl 20, 3% szans na odbicie czaru przeciwnika [1%/poziom czaru], 50% szans że odbity czar trafi rzucającego
* Masowa Wrażliwość na Magię Powietrza
lvl 30, Redukuje odporność przeciwnika na magię powietrza o 8% [3%/poziom czaru] 2 osobom z przeciwnej drużynie [2 osoby/poziom czaru]
* Masowa Odpornośc na Magię Powietrza
lvl 42, Podnosi odporność bohatera na magię powietrza o 13% [3%/poziom czaru ] 2 sprzymierzeńcom [2 osoby/poziom czaru]
* Przyzwanie Burzołaka
lvl 50, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok postaci
* Wicher
lvl 59, Podnosi modyfikator uników przed bronią miotaną o 2% [1%/poziom czaru] 3 sprzymierzeńcom [3 osoby/poziom czaru]
* Wrota Wymiarów
lvl 68, 12% szans ,że podczas walki bronią białą bohater będzie mógł atakować dowolną osobę w przeciwnej drużynie, nawet gdy ta stoi w 2 linii [1%/poziom czaru] 2 osobom [3 osoby/poziom czaru]
MAGIA POWIETRZA - CZARY BOJOWE
* Piorun
lvl 1, 4-5 obrażeń [2-2/poziom czaru]
* Łańcuch Piorunów
lvl 3, 5-6 obrażeń [2-2/poziom czaru]
* Fale Dźwiękowe
lvl 5, 6-7 obrażeń [2-2/poziom czaru]
* Tornado
lvl 7, 5-8 obrażeń [2-2/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
* Kontrola Energii
lvl 9, 7-10 obrażeń [3-3/poziom czaru]
* Podmuch
lvl 11, 7-12 obrażeń [3-4/poziom czaru]
* Powietrzna Sieć
lvl 14, 7-12 obrażeń [3-4/poziom czaru]
* Burza Błyskawic
lvl 16, 8-14 obrażeń [3-4/poziom czaru]
* Morowe Powietrze
lvl 18, 11-14 obrażeń [3-4/poziom czaru] na 2 osoby [ 1 osoba/poziom czaru]
* Piorun Kulisty
lvl 20, 15-19 obrażeń [5-6/poziom czaru]
* Zdmuchnięcie
lvl 30, 22-28 obrażeń [7-9/poziom czaru]
* Duszenie
lvl 42, 25-38 obrażeń [8-12/poziom czaru]
* Wysuszenie
lvl 50, 40-47 obrażeń [13-15/poziom czaru]
* Próżnia
lvl 59, 47-59 obrażeń [15-19/poziom czaru]
* Podciśnienie
lvl 68, 53-66 obrażeń [17-22/poziom czaru]
* Nawałnica
lvl 80, 46-64 obrażeń [12-16/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
* Dekompresja
lvl 95, 86-106 obrażeń [30-35/poziom czaru]
* Fala Uderzeniowa
lvl 110, 80-120 obrażeń [20-30/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
* Rozsadzenie Płuc
lvl 130, 125-192 obrażeń [42-64/poziom czaru]
* Dławiący Dym
lvl 150, 157-225 obrażeń [52-75/poziom czaru]
MAGIA DUCHA - CZARY PRZYGOTOWAWCZE
* Wrażliwość na Magię Ducha
lvl 1, Redukuje odporność przeciwnika na magię ducha o 8% [3% poziom czaru]
* Przyzwanie Mentala
lvl 2, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok ciebie
* Chaos
lvl 5, Powoduje rzucenie losowego czaru przygotowawczego [wyższy poziom podnosi szansę na lepszy i silniejszy czar losowy]
* Odporność na Magię Ducha
lvl 7, Podnosi odporność bohatera na magię ducha o 13% [3%/poziom czaru]
* Szept z Zaświatów
lvl 9, Podnosi skuteczność czarów bohatera o 2,5% [1.5%/poziom czaru] (wpływa także na czary przygotowacze rzucane po nim)
* Błogosławieństwo
lvl 11, Broń zadaje dodatkowo 12 obrażeń od magii ducha (nie działa na przywałane stwory) [6/poziom czaru]
* Osłabienie Jaźni
lvl 14, Obniża inteligencję przeciwnika przy czarach bojowych o 2% [1%/poziom czaru]
* Klątwa
lvl 16, (Obniża obrażenia fizyczne przeciwnika o 3% [1%/poziom czaru]
* Magiczne Okowy
lvl 18, 17% szans że przeciwnik utraci 1 atak magiczny w rundzie [7%/poziom czaru]
* Krąg Milczenia
lvl 20, Pozwala bohaterowi ignorować 2% odporności na magię przeciwnika [1%/poziom czaru]
* Masowa Wrażliwość na Magię Ducha
lvl 30, Redukuje odporność przeciwnika na magię ducha o 8% [3%/poziom czaru] 2 osobom z przeciwnej drużynie [2 osoby/poziom czaru]
* Masowa Odpornośc na Magię Ducha
lvl 42, Podnosi odporność bohatera na magię ducha o 13% [3%/poziom czaru ] 2 sprzymierzeńcom [2 osoby/poziom czaru]
* Przyzwanie Astrala
lvl 50, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok postaci
* Wyciek Many
lvl 59, Obniża przeciwnikowi ilość many pozostałej po rzuceniu czarów przygotowawczych o 2% [1%/poziom czaru]
* Uniesienie
lvl 68, 17% szans na dodatkowy atak magiczny [7%/poziom czaru]
* Duchowa Osłona
lvl 80, Zwiększa odporność na magię o 3% [1%/poziom czaru]
* Psalm Mocy
lvl 95, Podnosi inteligencję o 5% [3%/poziom czaru] 2 sprzymierzeńcom [2 osoby/poziom czaru]
* Absorpcja Many
lvl 110, Pozwala magowi zaoobsorbować 4% many z czarów bojowych rzuconych na niego [2%/poziom czaru]
* Postarzenie
lvl 130, Obniża wszystkie statystyki o 3% [2%/poziom czaru] 2 osobom w przeciwnej drużynie [2 osoby/poziom czaru]
* Anioł Stróż
lvl 150, Raz w ciągu walki wskrzesza bohatera z 11% PŻ i MA [6%/poziom czaru]
MAGIA DUCHA - CZARY BOJOWE
WSZYSTKIE CZARY BOJOWE - PRZECIWNIK TRACI MANĘ NA POZIOMIE 5% ZADANYCH MU OBRAŻEŃ
* Groza
lvl 1, 4-5 obrażeń [2-2/poziom czaru]
* Magiczna Strzała
lvl 3, 4-6 obrażeń [2-2/poziom czaru]
* Złe Oko
lvl 5, 3-7 obrażeń [2-2/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
* Wizje Śmierci
lvl 7, 6-9 obrażeń [3-3/poziom czaru]
* Astralny Cios
lvl 9, 7-10 obrażeń [3-3/poziom czaru]
* Miażdżąca Sfera
lvl 11, 8-12 obrażeń [3-4/poziom czaru]
* Święty Pocisk
lvl 14, 8-14 obrażeń [3-4/poziom czaru]
* Deszcz Kolorów
lvl 16, 6-12 obrażeń [2-3/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
* Umysłowe Pchnięcie
lvl 18, 14-18 obrażeń [4-5/poziom czaru]
* Kostucha
lvl 20, 15-20 obrażeń [5-6/poziom czaru]
* Zniszczenie Duszy
lvl 42, 25-38 obrażeń [8-12/poziom czaru]
* Zew Śmierci
lvl 50, 40-47 obrażeń [13-15/poziom czaru]
* Gniew Bogów
lvl 59, 47-59 obrażeń [15-19/poziom czaru]
* Sąd Ostateczny
lvl 68, 45-55 obrażeń [12-14/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
MAGIA CIAŁA - CZARY PRZYGOTOWAWCZE
* Wrażliwośc na Magię Ciała
lvl 1, Redukuje odporność przeciwnika na magię ciała o 8% [3%/poziom czaru]
* Przyzwanie Homunkulusa
lvl 2, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok ciebie
* Witalność
lvl 5, Podnosi PŻ bohatera o 4,5%[1,5%/poziom czaru]
* Odporność na Magię Ciała
lvl 7, Podnosi odporność bohatera na magię Ciała o 13% [3%/poziom czaru]
* Zatrucie Ostrza
lvl 9, Broń zadaje dodatkowo 5 obrażeń od magi ciała [5/poziom czaru] (nie działa na przyzwane stwory)
* Wężowa Zwinność
lvl 11, Podnosi modyfikator trafienia bronią białą o 3% [1%/poziom czaru]
* Regeneracja
lvl 14, Odnawia 5% życia bohatera przed walką [5%/poziom czaru]
* Znużenie
lvl 16, Redukuje zwinność przeciwniak o 2% [1%/poziom czaru]
* Fatyga
lvl 18, Redukuje siłę przeciwnika o 2% [1%/poziom czaru]
* Heroizm
lvl 20, Podnosi siłę bohatera o 2% [2%/poziom czaru]
* Masowa Wrażliwość na Magię Ciała
lvl 32, Redukuje odporność przeciwnika na magię ciała o 8 3%/poziom czaru] 2 osobom z przeciwnej drużynie [2 osoby/poziom czaru]
* Masowa Odpornośc na Magię Ciała
lvl 50, Podnosi odporność bohatera na magię ciała o 13% [3%/poziom czaru ] 2 sprzymierzeńcom [2 osoby/poziom czaru]
* Przyzwanie Elementala Krwi
lvl 50, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok postaci
* Choroba
lvl 59, Zadaje zarażonemu przeciwnikowi 20 obrażeń na turę [10 obrażeń/poziom czaru]
* Wzmocnienie
lvl 68, Podnosi szansę na dodatkowy atak bronią o 12% [7%/poziom czaru]
* Berserker
lvl 80, W pierwszej turze przeciwnik ma 15% szans na zaatakowanie swojego sprzymierzeńca [5%/poziom czaru]
* Smocze Serce
lvl 95, Podnosi ilość życia o 5% [2%/poziom czaru] 3 sprzymierzeńcom [3 osoby/poziom czaru]
* Uskrzydlenie
lvl 110, Podnosi zwinność o 5% [2%/poziom czaru] 3 sprzymierzeńcom [3 osoby/poziom czaru]
* Epidemia
lvl 130, Zadaje 45 obrażeń na turę [25/poziom czaru] 3 zarażonym osobom w drużynie przeciwnika [3 osoby/poziom czaru]
* Wrząca Krew
lvl 150, Podnosi siłę o 5% [2%/poziom czaru] 3 sprzymierzeńcom [3 osoby/poziom czaru]
MAGIA CIAŁA - CZARY BOJOWE
WSZYSTKIE CZARY BOJOWE - PRZECIWNIK TRACI MOŻLIWOŚC ULECZENIA 10% OBRAŻEŃ W WALCE I OPÓŹNIA SIĘ JEGO MOŻLIWOŚC UŻYCIA CZARÓW LECZACYCH
* Ból
lvl 1, 4-5 obrażeń [2-2/poziom czaru]
* Uderzenie
lvl 3, 5-6 obrażeń [2-2/poziom czaru]
* Ręka-Młot
lvl 5, 6-7 obrażeń [2-2/poziom czaru]
* Zranienie
lvl 7, 5-9 obrażeń [2-3/poziom czaru]
* Leczenie
lvl 9, Odnawia 11-16 punktów życia [7-9/poziom czaru]
* Ekstremalna Temperatura
lvl 11, 5-10 obrażeń [2-2/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
* Magiczna Pięść
lvl 14, 8-13 obrażeń [3-4/poziom czaru]
* Ręka Śmierci
lvl 16, 8-15 obrażeń [3-4/poziom czaru]
* Gnicie
lvl 18, 14-17 obrażeń [4-5/poziom czaru]
* Uschnięcie Kończyny
lvl 20, 15-20 obrażeń [5-6/poziom czaru]
* Strzaskanie Kości
lvl 30, 22-28 obrażeń [7-9/poziom czaru]
* Zdzieranie Skóry
lvl 42, 25-38 obrażeń [9-12/poziom czaru]
* Krwawa Miazga
lvl 50, 40-47 obrażeń [13-15/poziom czaru]
* Masowe leczenie
lvl 59, Odnawia 63 - 82 pkt życia [35-45/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru ] Czar leczący może być rzucony tylko na osobę, która utraciła conajmiej połowę życia w walce i tylko raz na turę
* Rozszarpanie
lvl68, 54-66 obrażeń [18-22/poziom czaru]
Offline