Forum Sojuszu [UVM] Umbra Vis Morbus


#1 2008-07-15 22:48:18

Czarny Jezdziec

Admin

Zarejestrowany: 2008-07-15
Posty: 282
Punktów :   

Lista czarów

MAGIA WODY - CZARY PRZYGOTOWAWCZE


    * Wrażliwość na Magię Wody
      lvl 1, Redukuje odporność przeciwnika na magię wody o 8% [3%/poziom czaru]
    * Przyzwanie Elementala Wody
      lvl 2, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok ciebie
    * Rześkość
      lvl 5, Podnosi tktykę bohatera o 2% [2%/poziom czaru]
    * Odporność na Magię Wody
      lvl 7, Podnosi odporność bohatera na magię wody o 13% [3%/poziom czaru]
    * Wir
      lvl 9, Redukuje obronę bohatera o 3% [1,5%/poziom czaru]
    * Strumień Wody
      lvl 11, Redukuje taktykę przecwnika o 2,5% [1,5%/poziom czaru]
    * Gejzer
      lvl 14, Odnawia 5% życia bohatera przed walką [5%/poziom czaru]
    * Mgła
      lvl 16, Obniża modyfikator trafień bronią miotaną [1%/poziom czaru] 2 osobom w przeciwnej drużynie[1 osoba/poziom czaru]
    * Lodowa Tarcza
      lvl 18, Podnosi ochronę bohatera o 3,5% [1,5%/poziom czaru]
    * Zalanie Robaka
      lvl 20, Redukuje inteligencję przeciwnika o 2,5% [1,5%/poziom czaru]
    * Masowa Wrażliwość na Magię Wody
      lvl 30, Redukuje odporność przeciwnika na magię wody o 8%[3%/poziom czaru] 2 osobom z przeciwnej drużynie[2 osoby/poziom czaru]
    * Masowa Odporność na Magię Wody
      lvl 42, Podnosi odporność bohatera na magię wody o 13% [3%/poziom czaru ] 2 sprzymierzeńcom [2 osoby/poziom czaru]
    * Przyzwanie Niksy
      lvl 50, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok postaci
    * Ulewa
      lvl 59, Redukuję taktykę o 2% [1%/poziom czaru] 3 osobom w przeciwnej drużynie [3 osoby/poziom czaru]
    * Tsunami
      lvl 68, Redukuję ochronę o 2% [1%/poziom czaru] 3 osobom w przeciwnej drużynie [3 osoby/poziom czaru]




MAGIA WODY - CZARY BOJOWE

WSZYSTKIE CZARY BOJOWE OPÓŹNIAJĄ RUCH PRZECIWNIKA W OBECNEJ TURZE O 10%


    * Lodowy Pocisk
      lvl 1, 4-5 obrażen [2-2/poziom czaru]
    * Wrzątek
      lvl 3, 5-6 obrażeń [2-2/poziom czaru]
    * Mroźny Dotyk
      lvl 5, 6-7 obrażeń [2-2/poziom czaru]
    * Fala
      lvl 7, 5-7 obrażeń [2-2/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
    * Kula Śniegu
      lvl 9, 7-10 obrażeń [3-3/poziom czaru]
    * Lodowa Strzała
      lvl 11, 8-11 obrażeń [3-3/poziom czaru]
    * Przypływ
      lvl 14, 7-11 obrażeń na 2 osoby [3-3/poziom czaru]
    * Pierścień Zimna
      lvl 16, 12-14 obrażeń [4-4/poziom czaru]
    * Lodowy Promień
      lvl 18, 13-16obrażeń [4-5/poziom czaru]
    * Szok Termiczny
      15-19 obrażeń [5-6/poziom czaru]
    * Lodowa włócznia
      lvl 30, 22-28 obrażeń [7-9/poziom czaru]
    * Zamrożenie
      lvl 42, 33-38 obrażeń [10-12/poziom czaru]
    * Szron
      lvl 50, 40-47 obrażeń [13-15/poziom czaru]
    * Wychłodzenie
      lvl 59, 47-59 obrażeń [15-19/poziom czaru]
    * Fala Mrozu
      lvl 68, 53-66 obrażeń [17-22/poziom czaru]
    * Zamieć
      lvl 80, 52-71 obrażeń [13-18/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
    * Lawina Śniegowa
      lvl 95, 65-86 obrażeń [16-22/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
    * Gradobicie
      lvl 110, 80-120 obrażeń [20-30/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
    * Blizzard
      lvl 130, 100-152 obrażen [25-39/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
    * Deszcz Śmierci
      lvl 150, 120-160 obrażeń [30-40/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]




MAGIA OGNIA - CZARY PRZYGOTOWAWCZE


    * Wrażliwość na Magię Ognia
      lvl 1, Redukuje odporność przeciwnika na magię ognia o 8% [3%/poziom czaru]
    * Przyzwanie Elementala Ognia
      lvl 2, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok ciebie
    * Termowizja
      lvl 5, Redukuje karę trafienia z łuku w nocy o 2% [2%/poziom czaru]
    * Odporność na Magię Ognia
      lvl 7, Podnosi odporność bohatera na magię ognia o 13% [3%/poziom czaru]
    * Dar Ognia
      lvl 9, Broń zadaje dodatkowo 10 obrażeń od ognia [5/poziom czaru], nie działa na przyzwane stwory
    * Tarcza Ognia
      lvl 11, Jeżeli bohater został trafiony podczas walki w zwarciu, zadaje przeciwnikowi 2,8% obrażeń od ognia jakie on zadał bohaterowi [1,8%/poziom czaru]
    * Nieszczęście
      lvl 14, Obniża szczęście przeciwnika o 2 [1/poziom czaru]
    * Podmuch Ognia
      lvl 16, Podnosi szanse na potężne trafienie o 2% [1%/poziom czaru] (dotyczy także czarów)
    * Ściana Ognia
      lvl 18, Obniża taktykę o 2% [1%/poziom czaru] 2 osobom w przeciwnej drużynie [1 osoba/poziom czaru]
    * Światło
      lvl 20, Redukuje karę trafienia z łuku w nocy o 2% [2%/poziom czaru] 2 sprzymierzeńcom [1 osoba/poziom czaru]
    * Masowa Wrażliwość na Magię Ognia
      lvl 30, Redukuje odporność przeciwnika na magię ognia o 8% [3%/poziom czaru] 2 osobom z przeciwnej drużynie [2 osoby/poziom czaru]
    * Masowa Odporność na Magię Ognia
      lvl 42, Podnosi odporność bohatera na magię ognia o 13% [3%/poziom czaru] 2 sprzymierzeńcom [2 osoby/poziom czaru]
    * Przyzwanie Ifryta
      lvl 50, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok postaci
    * Krąg Ognia
      lvl 59, Zadaje 10 obrażeń od ognia każdemu kto próbuje trafić bohatera w zwarciu [10 obrażeń/poziom czaru]
    * Oślepienie
      lvl 68, 5% szans [5%/poziom czaru] na pozbawienie ruchu 2 przeciwnikom [1 osoba/poziom czaru]




MAGIA OGNIA - CZARY BOJOWE


    * Iskry
      lvl 1, 4-5 obrażeń [2-2/poziom czaru]
    * Ognisty Dotyk
      lvl 3, 4-6 obrażeń [2-2/poziom czaru]
    * Ognista Strzała
      lvl 5, 6-7 obrażeń [2-2/poziom czaru]
    * Magiczny Płomień
      lvl 7, 7-9 obrażeń [3-3/poziom czaru]
    * Kula Ognia
      lvl 9, 8-10 obrażeń [3-3/poziom czaru]
    * Błysk
      lvl 11, 9-12 obrażeń [3-4/poziom czaru]
    * Spalenie Many
      lvl 14, 10-14 obrażeń [3-4/poziom czaru]
    * Fala Płomieni
      lvl 16, 8-12 obrażeń [3-3/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
    * Eksplozja
      lvl 18, 14-17 obrażeń [4-6/poziom czaru]
    * Płonące Ręce
      lvl 20, 16-21 obrażeń [5-7/poziom czaru]
    * Ognisty Pocisk
      lvl 30, 24-29 obrażeń [8-9/poziom czaru]
    * Inferno
      lvl 42, 24-32 obrażeń [7-9/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
    * Spopielenie
      lvl 50, 41-48 obrażeń [14-16/poziom czaru]
    * Pożar
      lvl 59, 49-62 obrażeń [17-20/poziom czaru]
    * Poparzenie
      lvl 68, 54-68 obrażeń [18-22/poziom czaru]
    * Seria Wybuchów
      lvl 80 51-68 obrażeń [13-18/poziom czaru] na 2 osoby[1 osoba/poziom czaru]
    * Dezintegracja
      lvl 95, 96-119 obrażeń [32-40/poziom czaru]
    * Deszcz Siarki
      lvl 110, 86-126 obrażeń [22-32/poziom czaru] na 2 osoby[1 osoba/poziom czaru]
    * Smoczy Oddech
      lvl 130, 135-201 obrażeń [45-66/poziom czaru]
    * Armageddon
      lvl 150, 133-173 obrażeń [35-45/poziom czaru]na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]




MAGIA ZIEMI - CZARY PRZYGOTOWAWCZE


    * Wrażliwość na Magię Ziemi
      lvl 1, Redukuje odporność przeciwnika na magię ziemi o 8%[3% poziom czaru]
    * Przyzwanie Elementala Ziemi
      lvl 2, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok ciebie
    * Kamienna Skóra
      lvl 5, Podnosi ochronę bohatera o 2% [1%/poziom czaru]
    * Odporność na Magię Ziemi
      lvl 7, Podnosi odporność bohatera na magię ziemi o 13% [3%/poziom czaru]
    * Moc Ziemi
      lvl 9, Podnosi siłę bohatera o 1% [1%/poziom czaru]
    * Wsparcie Natury
      lvl 11, Podnosi PŻ bohatera o 3% [2%/poziom czaru]
    * Lotne Piaski
      lvl 14, Obniża taktykę przeciwnika o 2% [1%/poziom czaru]
    * Kamienne Ostrze
      lvl 16, Broń zadaje dodatkowo 16 obrażeń od magi ziemi [8/poziom czaru]
    * Pnącza
      lvl 18, Redukuje zwinność przeciwniak o 2% [1%/poziom czaru]
    * Fortuna
      lvl 20, Podnosi szczęście bohatera o 2 [1/poziom czaru]
    * Masowa Wrażliwość na Magię Ziemi
      lvl 30, Redukuje odporność przeciwnika na magię ziemi o 8% [3%/poziom czaru] 2 osobom z przeciwnej drużynie [2 osoby/poziom czaru]
    * Masowa Odporność na Magię Ziemi
      lvl 42, Podnosi odporność bohatera na magię ziemi o 13% [3%/poziom czaru ] 2 sprzymierzeńcom [2 osoby/poziom czaru]
    * Przyzwanie Ghoba
      lvl 50, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok postaci
    * Granitowa Skóra
      lvl 59, Podnosi ochronę bohatera o 3% [1,5%/poziom czaru]
    * Bagna
      lvl 68, Obniża taktykę o 2%[1%/poziom czaru] 3 osobom z przeciwnej drużyny[3osoby/poziom czaru]




MAGIA ZIEMI - CZARY BOJOWE

WSZYSTKIE CZARY BOJOWE OBNIŻAJĄ OCHRONĘ PRZECIWNIKA PRZY NAJBLIŻSZYM CIOSIE FIZYCZNYM O 3%


    * Cierń
      lvl 1, 4-5 obrażeń [2-2/poziom czaru]
    * Kryształowe Pociski
      lvl 3, 5-6 obrażeń [2-2/poziom czaru]
    * Wirujący Dysk
      lvl 5, 5-6 obrażeń [2-2/poziom czaru]
    * Chmura Pyłu
      lvl 7, 5-9 obrażeń [2-3/poziom czaru]
    * Rój
      lvl 9, 6-10 obrażeń [2-3/poziom czaru]
    * Wstrząsy Sejsmiczne
      lvl 11, 5-9 obrażeń [2-2/poziom czaru] na 2 osoby[1 osoba/poziom czaru]
    * Burza Pyłowa
      lvl 14, 8-12 obrażeń [3-4/poziom czaru]
    * Grad Kamieni
      lvl 16, 8-14 obrażeń [3-4/poziom czaru]
    * Deszcz Meteorytów
      lvl 18, 11-14 obrażeń [3-4/poziom czaru] na 2 osoby[1 osoba/poziom czaru]
    * Implozja
      lvl 20, 15-19 obrażeń [5-6/poziom czaru]
    * Kula magmy
      lvl 30, 22-28 obrażeń [7-9/poziom czaru]
    * Wulkan
      lvl 42, 25-38 obrażeń [8-12/poziom czaru]
    * Trzęsienie Ziemi
      lvl 50, 31-37 obrażeń [8-10/poziom czaru] na 2 osoby[1 osoba/poziom czaru]
    * Tąpnięcie
      lvl 59, 47-59 obrażeń [15-19/poziom czaru]
    * Kamienne Kolce
      lvl 68, 54-66 obrażeń [18-22/poziom czaru]
    * Obrzucenie Błotem
      lvl 80, 57-83 obrażeń [19-27/poziom czaru]
    * Lawina Błotna
      lvl 95, 65-86 obrażeń [16-22/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
    * Zmiażdżenie
      lvl 110, 112-157 obrażeń [37-52/poziom czaru]
    * Petryfikacja
      lvl 130, 125-192 obrażeń[42-64/poziom czaru][/color]
    * Zrównanie z Ziemią
      lvl 150, 157-230 obrażeń [52-80/poziom czaru]




MAGIA POWIETRZA - CZARY PRZYGOTOWAWCZE


    * Wrażliwość na Magię Powietrza
      lvl 1, Redukuje odporność przeciwnika na magię powietrza o 8% [3%/poziom czaru]
    * Przyzwanie Elementala Powietrza
      lvl 2, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok ciebie
    * Rozmycie
      lvl 5, Podnosi modyfikator uników przed bronią miotaną o 2% [1%/poziom czaru]
    * Odporność na Magię Powietrza
      lvl 7, Podnosi odporność bohatera na magię powietrza o 13% [3%/poziom czaru]
    * Lewitacja
      lvl 9, Podnosi modyfikator uników przed bronią białą o 2% [1%/poziom czaru]
    * Szybkość
      lvl 11, Podnosi taktykę bohatera o 2% [1%/poziom czaru]
    * Tchnienie Wiatru
      lvl 14, Podnosi modyfikator trafień bronią miotaną o 2% [1%/poziom czaru]
    * Lekkość
      lvl 16, Dodaje 10% szans na dodatkowy atak bronią [8%/poziom czaru]
    * Teleportacja
      lvl 18, 9% szans, że podczas walki bronią białą bohater będzie mógł atakować dowolną osobę w przeciwnej drużynie, nawet gdy ta stoi w 2 linii [9%/poziom czaru]
    * Magiczne Lustro
      lvl 20, 3% szans na odbicie czaru przeciwnika [1%/poziom czaru], 50% szans że odbity czar trafi rzucającego
    * Masowa Wrażliwość na Magię Powietrza
      lvl 30, Redukuje odporność przeciwnika na magię powietrza o 8% [3%/poziom czaru] 2 osobom z przeciwnej drużynie [2 osoby/poziom czaru]
    * Masowa Odpornośc na Magię Powietrza
      lvl 42, Podnosi odporność bohatera na magię powietrza o 13% [3%/poziom czaru ] 2 sprzymierzeńcom [2 osoby/poziom czaru]
    * Przyzwanie Burzołaka
      lvl 50, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok postaci
    * Wicher
      lvl 59, Podnosi modyfikator uników przed bronią miotaną o 2% [1%/poziom czaru] 3 sprzymierzeńcom [3 osoby/poziom czaru]
    * Wrota Wymiarów
      lvl 68, 12% szans ,że podczas walki bronią białą bohater będzie mógł atakować dowolną osobę w przeciwnej drużynie, nawet gdy ta stoi w 2 linii [1%/poziom czaru] 2 osobom [3 osoby/poziom czaru]




MAGIA POWIETRZA - CZARY BOJOWE


    * Piorun
      lvl 1, 4-5 obrażeń [2-2/poziom czaru]
    * Łańcuch Piorunów
      lvl 3, 5-6 obrażeń [2-2/poziom czaru]
    * Fale Dźwiękowe
      lvl 5, 6-7 obrażeń [2-2/poziom czaru]
    * Tornado
      lvl 7, 5-8 obrażeń [2-2/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
    * Kontrola Energii
      lvl 9, 7-10 obrażeń [3-3/poziom czaru]
    * Podmuch
      lvl 11, 7-12 obrażeń [3-4/poziom czaru]
    * Powietrzna Sieć
      lvl 14, 7-12 obrażeń [3-4/poziom czaru]
    * Burza Błyskawic
      lvl 16, 8-14 obrażeń [3-4/poziom czaru]
    * Morowe Powietrze
      lvl 18, 11-14 obrażeń [3-4/poziom czaru] na 2 osoby [ 1 osoba/poziom czaru]
    * Piorun Kulisty
      lvl 20, 15-19 obrażeń [5-6/poziom czaru]
    * Zdmuchnięcie
      lvl 30, 22-28 obrażeń [7-9/poziom czaru]
    * Duszenie
      lvl 42, 25-38 obrażeń [8-12/poziom czaru]
    * Wysuszenie
      lvl 50, 40-47 obrażeń [13-15/poziom czaru]
    * Próżnia
      lvl 59, 47-59 obrażeń [15-19/poziom czaru]
    * Podciśnienie
      lvl 68, 53-66 obrażeń [17-22/poziom czaru]
    * Nawałnica
      lvl 80, 46-64 obrażeń [12-16/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
    * Dekompresja
      lvl 95, 86-106 obrażeń [30-35/poziom czaru]
    * Fala Uderzeniowa
      lvl 110, 80-120 obrażeń [20-30/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
    * Rozsadzenie Płuc
      lvl 130, 125-192 obrażeń [42-64/poziom czaru]
    * Dławiący Dym
      lvl 150, 157-225 obrażeń [52-75/poziom czaru]




MAGIA DUCHA - CZARY PRZYGOTOWAWCZE


    * Wrażliwość na Magię Ducha
      lvl 1, Redukuje odporność przeciwnika na magię ducha o 8% [3% poziom czaru]
    * Przyzwanie Mentala
      lvl 2, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok ciebie
    * Chaos
      lvl 5, Powoduje rzucenie losowego czaru przygotowawczego [wyższy poziom podnosi szansę na lepszy i silniejszy czar losowy]
    * Odporność na Magię Ducha
      lvl 7, Podnosi odporność bohatera na magię ducha o 13% [3%/poziom czaru]
    * Szept z Zaświatów
      lvl 9, Podnosi skuteczność czarów bohatera o 2,5% [1.5%/poziom czaru] (wpływa także na czary przygotowacze rzucane po nim)
    * Błogosławieństwo
      lvl 11, Broń zadaje dodatkowo 12 obrażeń od magii ducha (nie działa na przywałane stwory) [6/poziom czaru]
    * Osłabienie Jaźni
      lvl 14, Obniża inteligencję przeciwnika przy czarach bojowych o 2% [1%/poziom czaru]
    * Klątwa
      lvl 16, (Obniża obrażenia fizyczne przeciwnika o 3% [1%/poziom czaru]
    * Magiczne Okowy
      lvl 18, 17% szans że przeciwnik utraci 1 atak magiczny w rundzie [7%/poziom czaru]
    * Krąg Milczenia
      lvl 20, Pozwala bohaterowi ignorować 2% odporności na magię przeciwnika [1%/poziom czaru]
    * Masowa Wrażliwość na Magię Ducha
      lvl 30, Redukuje odporność przeciwnika na magię ducha o 8% [3%/poziom czaru] 2 osobom z przeciwnej drużynie [2 osoby/poziom czaru]
    * Masowa Odpornośc na Magię Ducha
      lvl 42, Podnosi odporność bohatera na magię ducha o 13% [3%/poziom czaru ] 2 sprzymierzeńcom [2 osoby/poziom czaru]
    * Przyzwanie Astrala
      lvl 50, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok postaci
    * Wyciek Many
      lvl 59, Obniża przeciwnikowi ilość many pozostałej po rzuceniu czarów przygotowawczych o 2% [1%/poziom czaru]
    * Uniesienie
      lvl 68, 17% szans na dodatkowy atak magiczny [7%/poziom czaru]
    * Duchowa Osłona
      lvl 80, Zwiększa odporność na magię o 3% [1%/poziom czaru]
    * Psalm Mocy
      lvl 95, Podnosi inteligencję o 5% [3%/poziom czaru] 2 sprzymierzeńcom [2 osoby/poziom czaru]
    * Absorpcja Many
      lvl 110, Pozwala magowi zaoobsorbować 4% many z czarów bojowych rzuconych na niego [2%/poziom czaru]
    * Postarzenie
      lvl 130, Obniża wszystkie statystyki o 3% [2%/poziom czaru] 2 osobom w przeciwnej drużynie [2 osoby/poziom czaru]
    * Anioł Stróż
      lvl 150, Raz w ciągu walki wskrzesza bohatera z 11% PŻ i MA [6%/poziom czaru]




MAGIA DUCHA - CZARY BOJOWE

WSZYSTKIE CZARY BOJOWE - PRZECIWNIK TRACI MANĘ NA POZIOMIE 5% ZADANYCH MU OBRAŻEŃ


    * Groza
      lvl 1, 4-5 obrażeń [2-2/poziom czaru]
    * Magiczna Strzała
      lvl 3, 4-6 obrażeń [2-2/poziom czaru]
    * Złe Oko
      lvl 5, 3-7 obrażeń [2-2/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
    * Wizje Śmierci
      lvl 7, 6-9 obrażeń [3-3/poziom czaru]
    * Astralny Cios
      lvl 9, 7-10 obrażeń [3-3/poziom czaru]
    * Miażdżąca Sfera
      lvl 11, 8-12 obrażeń [3-4/poziom czaru]
    * Święty Pocisk
      lvl 14, 8-14 obrażeń [3-4/poziom czaru]
    * Deszcz Kolorów
      lvl 16, 6-12 obrażeń [2-3/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
    * Umysłowe Pchnięcie
      lvl 18, 14-18 obrażeń [4-5/poziom czaru]
    * Kostucha
      lvl 20, 15-20 obrażeń [5-6/poziom czaru]
    * Zniszczenie Duszy
      lvl 42, 25-38 obrażeń [8-12/poziom czaru]
    * Zew Śmierci
      lvl 50, 40-47 obrażeń [13-15/poziom czaru]
    * Gniew Bogów
      lvl 59, 47-59 obrażeń [15-19/poziom czaru]
    * Sąd Ostateczny
      lvl 68, 45-55 obrażeń [12-14/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]




MAGIA CIAŁA - CZARY PRZYGOTOWAWCZE


    * Wrażliwośc na Magię Ciała
      lvl 1, Redukuje odporność przeciwnika na magię ciała o 8% [3%/poziom czaru]
    * Przyzwanie Homunkulusa
      lvl 2, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok ciebie
    * Witalność
      lvl 5, Podnosi PŻ bohatera o 4,5%[1,5%/poziom czaru]
    * Odporność na Magię Ciała
      lvl 7, Podnosi odporność bohatera na magię Ciała o 13% [3%/poziom czaru]
    * Zatrucie Ostrza
      lvl 9, Broń zadaje dodatkowo 5 obrażeń od magi ciała [5/poziom czaru] (nie działa na przyzwane stwory)
    * Wężowa Zwinność
      lvl 11, Podnosi modyfikator trafienia bronią białą o 3% [1%/poziom czaru]
    * Regeneracja
      lvl 14, Odnawia 5% życia bohatera przed walką [5%/poziom czaru]
    * Znużenie
      lvl 16, Redukuje zwinność przeciwniak o 2% [1%/poziom czaru]
    * Fatyga
      lvl 18, Redukuje siłę przeciwnika o 2% [1%/poziom czaru]
    * Heroizm
      lvl 20, Podnosi siłę bohatera o 2% [2%/poziom czaru]
    * Masowa Wrażliwość na Magię Ciała
      lvl 32, Redukuje odporność przeciwnika na magię ciała o 8 3%/poziom czaru] 2 osobom z przeciwnej drużynie [2 osoby/poziom czaru]
    * Masowa Odpornośc na Magię Ciała
      lvl 50, Podnosi odporność bohatera na magię ciała o 13% [3%/poziom czaru ] 2 sprzymierzeńcom [2 osoby/poziom czaru]
    * Przyzwanie Elementala Krwi
      lvl 50, Przywołuje magicznego pomocnika walczącego obok postaci
    * Choroba
      lvl 59, Zadaje zarażonemu przeciwnikowi 20 obrażeń na turę [10 obrażeń/poziom czaru]
    * Wzmocnienie
      lvl 68, Podnosi szansę na dodatkowy atak bronią o 12% [7%/poziom czaru]
    * Berserker
      lvl 80, W pierwszej turze przeciwnik ma 15% szans na zaatakowanie swojego sprzymierzeńca [5%/poziom czaru]
    * Smocze Serce
      lvl 95, Podnosi ilość życia o 5% [2%/poziom czaru] 3 sprzymierzeńcom [3 osoby/poziom czaru]
    * Uskrzydlenie
      lvl 110, Podnosi zwinność o 5% [2%/poziom czaru] 3 sprzymierzeńcom [3 osoby/poziom czaru]
    * Epidemia
      lvl 130, Zadaje 45 obrażeń na turę [25/poziom czaru] 3 zarażonym osobom w drużynie przeciwnika [3 osoby/poziom czaru]
    * Wrząca Krew
      lvl 150, Podnosi siłę o 5% [2%/poziom czaru] 3 sprzymierzeńcom [3 osoby/poziom czaru]




MAGIA CIAŁA - CZARY BOJOWE

WSZYSTKIE CZARY BOJOWE - PRZECIWNIK TRACI MOŻLIWOŚC ULECZENIA 10% OBRAŻEŃ W WALCE I OPÓŹNIA SIĘ JEGO MOŻLIWOŚC UŻYCIA CZARÓW LECZACYCH


    * Ból
      lvl 1, 4-5 obrażeń [2-2/poziom czaru]
    * Uderzenie
      lvl 3, 5-6 obrażeń [2-2/poziom czaru]
    * Ręka-Młot
      lvl 5, 6-7 obrażeń [2-2/poziom czaru]
    * Zranienie
      lvl 7, 5-9 obrażeń [2-3/poziom czaru]
    * Leczenie
      lvl 9, Odnawia 11-16 punktów życia [7-9/poziom czaru]
    * Ekstremalna Temperatura
      lvl 11, 5-10 obrażeń [2-2/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru]
    * Magiczna Pięść
      lvl 14, 8-13 obrażeń [3-4/poziom czaru]
    * Ręka Śmierci
      lvl 16, 8-15 obrażeń [3-4/poziom czaru]
    * Gnicie
      lvl 18, 14-17 obrażeń [4-5/poziom czaru]
    * Uschnięcie Kończyny
      lvl 20, 15-20 obrażeń [5-6/poziom czaru]
    * Strzaskanie Kości
      lvl 30, 22-28 obrażeń [7-9/poziom czaru]
    * Zdzieranie Skóry
      lvl 42, 25-38 obrażeń [9-12/poziom czaru]
    * Krwawa Miazga
      lvl 50, 40-47 obrażeń [13-15/poziom czaru]
    * Masowe leczenie
      lvl 59, Odnawia 63 - 82 pkt życia [35-45/poziom czaru] na 2 osoby [1 osoba/poziom czaru ] Czar leczący może być rzucony tylko na osobę, która utraciła conajmiej połowę życia w walce i tylko raz na turę
    * Rozszarpanie
      lvl68, 54-66 obrażeń [18-22/poziom czaru]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.motosquad.pun.pl www.jabole.pun.pl www.maxmt2.pun.pl www.life-of-shinobi.pun.pl www.4zsh.pun.pl