Forum Sojuszu [UVM] Umbra Vis Morbus

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2008-11-24 09:27:39

Thorin Moonblade

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-10-11
Posty: 2
Punktów :   

Oddam

1.  Gwiezdny Okuty kij Fal   

Wartość: 4 992
Obrażenia: 18-33
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna

+13 punktów many (+13)
+2 do szczęścia
+5 obrażeń od magii wody (+5)

Wymagania:
Siła: 37
Zwinność: 19
Taktyka: 28
Poziom: 12




2.  Barbarzyński Sierpowy miecz Płomieni   

Wartość: 3 916
Obrażenia: 23-27
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


-2 do taktyki
-2 do sprytu
+5 do siły (+1)
+7 do żywotności (+1)
+5 obrażeń od magii ognia (+5)

Wymagania:
Siła: 38
Zwinność: 26
Taktyka: 37
Poziom: 16




3. Dobra Demoniczna Guślarska laska Lekkości   

Wartość: 5 832
Obrażenia: 22-32
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+4 obrażeń od magii ognia (+4)
+4 obrażeń od magii ziemi (+4)
-1 do siły
-11% do czasu wyprawy (1%)

Wymagania:
Inteligencja: 37
Poziom: 15





4. Guślarska laska Zagłady   

Wartość: 4 275
Obrażenia: 20-30
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+2 obrażeń od każdej magii (+2)

Wymagania:
Inteligencja: 37
Poziom: 15





5. Barbarzyński Kontusz

Wartość: 5 780
Ochrona: 12
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

-2 do taktyki
-2 do sprytu
+4 do siły (+1)
+8 do żywotności (+1)

Wymagania:
Zwinność: 40
Poziom: 17



6. Wyjątkowy Posrebrzany Kirys Chwały   

Wartość: 4 032
Ochrona: 9
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+17% do odporności na magię ciała (+1%)
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 22
Poziom: 6



7. Wyjątkowy Demoniczny Łańcuch Kardynałów   

Wartość: 5 896
Obrażenia: 19-25
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna

+4 obrażeń od magii ognia (+4)
+4 obrażeń od magii ziemi (+4)
+20% zwiększone działanie magii ducha (+1%)

Wymagania:
Siła: 35
Zwinność: 18
Taktyka: 29
Poziom: 13



8. Wyjątkowe Barbarzyńskie Utwardzane buty Regeneracji   

Wartość: 4 531
Ochrona: 5
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

-1 do taktyki
-1 do sprytu
+4 do siły (+1)
+7 do żywotności (+1)
+8% do regeneracji życia i many

Wymagania:
Siła: 20
Poziom: 8



9. Niezwyciężona Sulica Zwycięstwa   

Wartość: 2 565
Obrażenia: 13-22
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna

dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+2 do zwinności (+1)
+2 do charyzmy (+1)
+5 do obrażeń (+5)

Wymagania:
Siła: 21
Zwinność: 14
Taktyka: 16
Poziom: 5


10. Wyjątkowa Posrebrzana Przyłbica Zwycięstwa   

Wartość: 6 803
Ochrona: 8
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+18% do odporności na magię ciała (+1%)
+3 do charyzmy (+1)
+5 do obrażeń (+5)

Wymagania:
Siła: 39
Poziom: 18



11. Szturmowy Żebrowy hełm Olimpu   

Wartość: 4 590
Ochrona: 4
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+2 do wiedzy (+1)
+3 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Siła: 25
Poziom: 9



12. Dobra Absorbująca Wełniana opończa Wolności
Wartość: 10 214
Ochrona: 10
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

regeneracja 3% punktów many na turę walki
+2 do charyzmy (+1)
+2 do taktyki (+1)

Wymagania:
Inteligencja: 38
Poziom: 16




13. Dobra Barbarzyńska Okrągła tarcza Sprytu   

Wartość: 7 180
Ochrona: 6
Typ: Tarcza

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

-2 do taktyki
-2 do sprytu
+4 do siły (+1)
+8 do żywotności (+1)
+1 do sprytu (+1)

Wymagania:
Siła: 32
Poziom: 11



14. Dobry Barbarzyński Słomiany kapelusz   
Ochrona: 4
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

-1 do taktyki
-1 do sprytu
+3 do siły (+1)
+6 do żywotności (+1)

Wymagania:
Zwinność: 14
Poziom: 3

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.marichuana.pun.pl www.krzuza09.pun.pl www.anty-terorrysci.pun.pl www.cabalpolska.pun.pl www.adresapokalisy.pun.pl