Obrażenia: 50-58
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+7 do zwinności
+21% szans na dodatkowy ruch w turze
+9 do sprytu
Wymagania:
Siła: 65
Zwinność: 44
Taktyka: 65
Poziom: 32
------------------------
Obrażenia: 56-68
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+3 do celności
Wymagania:
Siła: 72
Zwinność: 37
Taktyka: 61
Poziom: 34
---------------------
Ochrona: 11/11
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 5%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+4 do ochrony
+12% więcej zdobyczy
Wymagania:
Zwinność: 50
Poziom: 29
---------------------
Obrażenia: 55-63
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+7% szybkości regeneracji many
Wymagania:
Siła: 65
Zwinność: 44
Taktyka: 65
Poziom: 32
----------------------
Ochrona: 3/3
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
-5 do charyzmy
+6 do sprytu
+4 do inteligencji
+4 do wiedzy
Wymagania:
Inteligencja: 62
Poziom: 30
------------------
Obrażenia: 10-45
Ilość ataków: 3
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
ignoruje ochronę wroga
Wymagania:Zwinność: 20
Celność: 23
Poziom: 35
-----------------
Obrażenia: 13-18
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+8% szybkości regeneracji many
+7% do odporności na magię ciała i ducha
Wymagania:
Siła: 24
Zwinność: 16
Taktyka: 23
Poziom: 8
------------------
Ochrona: 5/5
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+6 do ochrony
+9% szans na udany atak
Wymagania:
Inteligencja: 33
Poziom: 13
-------------------
Obrażenia: 36-47
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+5 obrażeń od magii ognia
+5 obrażeń od magii wody
Wymagania:
Siła: 54
Zwinność: 28
Taktyka: 46
Poziom: 24
Offline
Wyjątkowy Niezwyciężony Oścień Plagi
Wartość: 28 120
Obrażenia: 36-47
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+6 do obrażeń od magii ciała (+1)
Wymagania:
Siła: 54
Zwinność: 28
Taktyka: 46
Poziom: 24
-----------------------------------------
Muszkieterska Przyłbica
Wartość: 9 080
Ochrona: 6
Typ: Hełm (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 6%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+2 do zwinności (+1)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 39
Poziom: 18
---------------------
Świetlisty Husarski kirys
Wartość: 221 200
Ochrona: 52
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+4 do szczęścia
-5 do sprytu
Wymagania:
Siła: 118
Poziom: 56
-------------------
Powstańczy Amulet Gigantów
Wartość: 4 400
Typ: Amulet
+8 do sprytu (+1)
+11 do charyzmy (+1)
+2 do ochrony (+1)
Wymagania:
Poziom: 55
-------------------
Kwiecista Kościana różdżka Ciała
Wartość: 178 175
Obrażenia: 115-166
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+4 do charyzmy (+1)
+3% do odporności na magię ziemi (+1%)
+16 obrażeń od magii ciała (+1)
Wymagania:
Inteligencja: 117
Poziom: 59
-------------------------
Wyjątkowe Magiczne Czarnoksięskie jedwabne rękawice Szpiega
Wartość: 378 280
Ochrona: 19
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+8 do odporności na magię ognia
+8 do odporności na magię wody
+8 do odporności na magię ziemi
+8 do odporności na magię powietrza
+8 do odporności na magię ciała
+8 do odporności na magię ducha
+16% regeneracji many (+1%)
+6 do sprytu
+2 do szczęścia
Wymagania:
Inteligencja: 129
Poziom: 67
---------------------
Wyjątkowe Demoniczne Wełniane obi Inteligencji
Wartość: 214 176
Ochrona: 7
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+9 obrażeń od magii ognia (+1)
+10 obrażeń od magii ziemi (+1)
+7 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Inteligencja: 94
Poziom: 48
--------------------
Piekielne Wełniane obi Żywotności
Wartość: 111 200
Ochrona: 5
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+13 obrażeń od magii ognia (+1)
+4 do żywotności (+1)
Wymagania:
Inteligencja: 94
Poziom: 48
-------------------
Lądowa Maczuga Chwały
Wartość: 36 000
Obrażenia: 40-52
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+8% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
+48% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 65
Zwinność: 33
Taktyka: 56
Poziom: 30
---------------------
Wyjątkowa Niedźwiedzia Aksamitna toga Skrzatów
Wartość: 528 700
Ochrona: 47
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+22 do odporności na magię ognia
+22 do odporności na magię wody
+22 do odporności na magię ziemi
+22 do odporności na magię powietrza
+22 do odporności na magię ciała
+22 do odporności na magię ducha
+8% do odporności na magię ciała (+1%)
+17 do obrażeń od magii ciała (+1)
+9% do odporności na magię ziemi i wody (+1%)
Wymagania:
Inteligencja: 124
Poziom: 65
--------------------
Dobry Botaniczny Okuty pas Taktyki
Wartość: 28 184
Ochrona: 5
Typ: Pas (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+11% do odporności na magię ziemi (+1%)
+3 do taktyki (+1)
Wymagania:
Siła: 46
Poziom: 24
-----------------------
Dobra Solidna Tonfa Cedratu
Wartość: 102 960
Obrażenia: 59-71
+50% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+4 do ochrony (+1)
+7% do regeneracji życia i many
Wymagania:
Siła: 85
Zwinność: 43
Taktyka: 72
Poziom: 41
------------------
Pokutny Guślarski jedwabny kapelusz Wolności
Wartość: 156 268
Ochrona: 12
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+7 do odporności na magię ognia
+7 do odporności na magię wody
+7 do odporności na magię ziemi
+7 do odporności na magię powietrza
+7 do odporności na magię ciała
+7 do odporności na magię ducha
+10% zwiększone działanie magii ciała (+1%)
+5 do charyzmy (+1)
+6 do taktyki (+1)
Wymagania:
Inteligencja: 109
Poziom: 57
Offline
Artefakt
Wartość: 2 900
Ochrona: 26
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
1 dodatkowy strzał na turę
+12% do obrażeń
+12 do celości
Ekwipunek Hildry:
Diamentowe nagolenniki Hildry
Plomienny ryngraf Hildry
Strzeleckie bransolety Hildry
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 78
oddam za darmo
Offline