Tilian - 2008-07-16 21:25:33 |
Obrażenia: 50-58 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+7 do zwinności +21% szans na dodatkowy ruch w turze +9 do sprytu
Wymagania: Siła: 65 Zwinność: 44 Taktyka: 65 Poziom: 32 ------------------------ Obrażenia: 56-68 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+3 do celności
Wymagania: Siła: 72 Zwinność: 37 Taktyka: 61 Poziom: 34 --------------------- Ochrona: 11/11 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 5%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+4 do ochrony +12% więcej zdobyczy
Wymagania: Zwinność: 50 Poziom: 29 --------------------- Obrażenia: 55-63 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+7% szybkości regeneracji many
Wymagania: Siła: 65 Zwinność: 44 Taktyka: 65 Poziom: 32 ---------------------- Ochrona: 3/3 Typ: Buty (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
-5 do charyzmy +6 do sprytu +4 do inteligencji +4 do wiedzy
Wymagania: Inteligencja: 62 Poziom: 30 ------------------ Obrażenia: 10-45 Ilość ataków: 3 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
ignoruje ochronę wroga
Wymagania:Zwinność: 20 Celność: 23 Poziom: 35 ----------------- Obrażenia: 13-18 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+8% szybkości regeneracji many +7% do odporności na magię ciała i ducha
Wymagania: Siła: 24 Zwinność: 16 Taktyka: 23 Poziom: 8 ------------------ Ochrona: 5/5 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+6 do ochrony +9% szans na udany atak
Wymagania: Inteligencja: 33 Poziom: 13 ------------------- Obrażenia: 36-47 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+5 obrażeń od magii ognia +5 obrażeń od magii wody
Wymagania: Siła: 54 Zwinność: 28 Taktyka: 46 Poziom: 24
|
Tilian - 2008-08-15 14:50:14 |
Wyjątkowy Niezwyciężony Oścień Plagi
Wartość: 28 120 Obrażenia: 36-47 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
dodatkowy atak w pierwszej rundzie +6 do obrażeń od magii ciała (+1)
Wymagania: Siła: 54 Zwinność: 28 Taktyka: 46 Poziom: 24 ----------------------------------------- Muszkieterska Przyłbica
Wartość: 9 080 Ochrona: 6 Typ: Hełm (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 6%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+2 do zwinności (+1) +30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 39 Poziom: 18 --------------------- Świetlisty Husarski kirys
Wartość: 221 200 Ochrona: 52 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
+4 do szczęścia -5 do sprytu
Wymagania: Siła: 118 Poziom: 56 ------------------- Powstańczy Amulet Gigantów
Wartość: 4 400 Typ: Amulet
+8 do sprytu (+1) +11 do charyzmy (+1) +2 do ochrony (+1)
Wymagania: Poziom: 55 ------------------- Kwiecista Kościana różdżka Ciała
Wartość: 178 175 Obrażenia: 115-166 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 2-ręczna
+4 do charyzmy (+1) +3% do odporności na magię ziemi (+1%) +16 obrażeń od magii ciała (+1)
Wymagania: Inteligencja: 117 Poziom: 59 ------------------------- Wyjątkowe Magiczne Czarnoksięskie jedwabne rękawice Szpiega
Wartość: 378 280 Ochrona: 19 Typ: Rękawice (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+8 do odporności na magię ognia +8 do odporności na magię wody +8 do odporności na magię ziemi +8 do odporności na magię powietrza +8 do odporności na magię ciała +8 do odporności na magię ducha
+16% regeneracji many (+1%) +6 do sprytu +2 do szczęścia
Wymagania: Inteligencja: 129 Poziom: 67 --------------------- Wyjątkowe Demoniczne Wełniane obi Inteligencji
Wartość: 214 176 Ochrona: 7 Typ: Pas (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+9 obrażeń od magii ognia (+1) +10 obrażeń od magii ziemi (+1) +7 do inteligencji (+1)
Wymagania: Inteligencja: 94 Poziom: 48 -------------------- Piekielne Wełniane obi Żywotności
Wartość: 111 200 Ochrona: 5 Typ: Pas (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+13 obrażeń od magii ognia (+1) +4 do żywotności (+1)
Wymagania: Inteligencja: 94 Poziom: 48 ------------------- Lądowa Maczuga Chwały
Wartość: 36 000 Obrażenia: 40-52 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+8% zwiększone działanie magii ziemi (+1%) +48% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 65 Zwinność: 33 Taktyka: 56 Poziom: 30 --------------------- Wyjątkowa Niedźwiedzia Aksamitna toga Skrzatów
Wartość: 528 700 Ochrona: 47 Typ: Napierśnik (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+22 do odporności na magię ognia +22 do odporności na magię wody +22 do odporności na magię ziemi +22 do odporności na magię powietrza +22 do odporności na magię ciała +22 do odporności na magię ducha
+8% do odporności na magię ciała (+1%) +17 do obrażeń od magii ciała (+1) +9% do odporności na magię ziemi i wody (+1%)
Wymagania: Inteligencja: 124 Poziom: 65 -------------------- Dobry Botaniczny Okuty pas Taktyki
Wartość: 28 184 Ochrona: 5 Typ: Pas (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+11% do odporności na magię ziemi (+1%) +3 do taktyki (+1)
Wymagania: Siła: 46 Poziom: 24 ----------------------- Dobra Solidna Tonfa Cedratu
Wartość: 102 960 Obrażenia: 59-71 +50% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+4 do ochrony (+1) +7% do regeneracji życia i many
Wymagania: Siła: 85 Zwinność: 43 Taktyka: 72 Poziom: 41 ------------------ Pokutny Guślarski jedwabny kapelusz Wolności
Wartość: 156 268 Ochrona: 12 Typ: Hełm (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+7 do odporności na magię ognia +7 do odporności na magię wody +7 do odporności na magię ziemi +7 do odporności na magię powietrza +7 do odporności na magię ciała +7 do odporności na magię ducha
+10% zwiększone działanie magii ciała (+1%) +5 do charyzmy (+1) +6 do taktyki (+1)
Wymagania: Inteligencja: 109 Poziom: 57
|
M4rek - 2008-08-20 09:12:41 |
Artefakt
Wartość: 2 900 Ochrona: 26 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
1 dodatkowy strzał na turę +12% do obrażeń +12 do celości
Ekwipunek Hildry: Diamentowe nagolenniki Hildry Plomienny ryngraf Hildry Strzeleckie bransolety Hildry
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 78
oddam za darmo
|