Forum Sojuszu [UVM] Umbra Vis Morbus


#1 2008-12-17 21:45:56

khorne

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-10-08
Posty: 4
Punktów :   

oddam

Wyjątkowe Stabilne Kryształowe karwasze Koncentracji   

Wartość: 35 750
Ochrona: 25
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+20% do odporności na magię powietrza (+1%)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 110
Poziom: 70


Dobry Niezwyciężony Kadar Charyzmy

Wartość: 21 888
Obrażenia: 84-96
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+6 do zwinności (+1)
+6 do charyzmy (+1)

Wymagania:
Siła: 96
Zwinność: 64
Taktyka: 96
Poziom: 50



Dobre Więzienne Kryształowe karwasze Chwały   

Wartość: 40 320
Ochrona: 23
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+10 do sprytu (+1)
+6 do taktyki (+1)
-7 do charyzmy
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 110
Poziom: 70


Wyjątkowy Tęczowy Asymetryczny łuk Sprytu

Wartość: 52 816
Obrażenia: 274-309
Ilość ataków: 2
Typ: Broń Miotana 2-ręczna

+3 do szczęścia
+7 do sprytu (+1)

Wymagania:
Zwinność: 141
Celność: 141
Poziom: 73



Dobry Barbarzyński Sejmitar Siły

Wartość: 24 284
Obrażenia: 103-123
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna


-4 do taktyki
-4 do sprytu
+10 do siły (+1)
+17 do żywotności (+1)
+6 do siły (+1)

Wymagania:
Siła: 118
Zwinność: 78
Taktyka: 117
Poziom: 62

Ostatnio edytowany przez khorne (2008-12-26 14:16:19)

Offline

 

#2 2008-12-26 14:12:27

khorne

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-10-08
Posty: 4
Punktów :   

Re: oddam

Dobry Husarski kirys Chwały    Zamknij

Wartość: 26 880
Ochrona: 57
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+51% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 118
Poziom: 56


Dobry Lądowy Piętrowy pas Chwały    Zamknij

Wartość: 21 216
Ochrona: 8
Typ: Pas (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+14% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 71
Poziom: 40


Dobry Berdysz Apokalipsy    Zamknij

Wartość: 27 648
Obrażenia: 146-202
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna

+14 obrażeń od każdej magii (+2)

Wymagania:
Siła: 139
Zwinność: 79
Taktyka: 109
Poziom: 64



Dobra Niezwyciężona Bojowa różdżka Inteligencji    Zamknij

Wartość: 27 907
Obrażenia: 85-102
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+4 do zwinności (+1)
+4 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Wiedza: 82
Inteligencja: 102
Poziom: 51


Smoczy Wisior    Zamknij

Wartość: 23 940
Typ: Amulet

+9 do siły (+1)
+25 obrażeń od magii ognia (+5)

Wymagania:
Poziom: 63

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.jmspawellness.pun.pl www.nms.pun.pl www.zjazdrpg.pun.pl www.fizjoterapia.pun.pl www.musiccorner.pun.pl